گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
برگزاری مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم در منزل شهید حسین محبی توسط پایگاه مقاومت بسیج حجاب
به گزارش تنویر فراشبند ؛خانواده شهید حسین محبی در تاریخ 96/7/16 میزبان پایگاه مقاومت حجاب بود تا نشست مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم با موضوع نقش مادران در فرهنگ خانواده با حضور بسیجیان این پایگاه برگزار گردد.
فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) نیز در این برنامه حضور داشتند و خواهر نارنج طلبه بسیجی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) مطالبی در موضوع نقش مادران در فرهنگ خانواده را بیان نمودند.ایشان در بخشی از سخنان خود به مطالب زیر اشاره نمودند:
محیط خانه بهترین بستر برای رشد و شکل گیری شخصیت کودک است. اگر فرهنگ خانواده فرهنگ اسلامی و دینی باشد، قطعا در فکر کودک تاثیر دارد. فرهنگ یک خانواده برگزفته از فرهنگ پدر و مادر خانواده است و مادر به دلیل حضور فعالتر در خانواده از تاثیر گذاری بیشتری برخوردار است. اهمیت نقش مادر در تربیت اعضای خانواده است که باعث شده دشمنان، زن و مادر را به عنوان یکی از اهداف اصلی جنگ نرم قرار دهند.
فضای مجازی، ماهواره و ... به عنوان به عنوان تهدیدهای اصلی هستند که فرهنگ خانواده ها و فرهنگ اسلامی ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است و همین وسایل هستند که امروزه به صورت گستره در بین مادران و زنان مورد استفاده قرار می گیرد. حضور فعال دشمنان در این محیط ها باعث شده که تاثیر زیادی بر فکر بانوان ما داشته باشد. زمانی که فرد اگاهی کافی از این موضوع داشته باشد بهتر می تواند از تبعات آن جلوگیری کند.

نقش مادران در فرهنگ خانواده

نقش مادران در فرهنگ خانواده
نام:
ایمیل:
* نظر: