پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
به مناسبت هفته ایمنی
کلاس توجیهی حفاظتی با حضور قاسمی مسئول حفاظت لشکر

به گزارش تنویر سپاه ناحیه داراب کلاس توجیه حفاظتی جهت پایوران و بسیجیان در نمازخانه سپاه ناحیه داراب به همت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ناحیه داراب برگزار شد.

سرهنگ پاسدار قاسمی مسئول حفاظت لشکر عملیاتی 19 فجر پیرامون اطلاعات ونقش آن مطالبی رائه نمود و گذری به نقش انسان های و تجهیزات در قدرتمند کردن هر کشوری اشاره کرد

قاسمی افزود: اگر هدف را اگراز تجهیزات گرفته شود عملا این تجهیزات نا کار آمد می شود پس به دنبال مولفه دیگری که بنام اطلاعات بودند که باعث به وجود آمدن  جنگ های نامتقارن شد که جنگ 33 روزه حزب الله و اسرائیل نمونه از جنگ نامتقارن بود  نبرد سلاح با نبرد اطلاعات و این امر  و باعث پیروزی حزب الله در برابر اسرائیل تا دندان مسلح گردید.

مسئول حفاظت لشکر نیروی انسانی ،تجهیزات،آموزش نظامی واطلاعات را مولفه های قدرت در جنگ های دنیا دانست وگفت مهمترین مولفه قدرت در جنگ اطلاعات است که ممکن است به صورت آگاهانه که از طریق جاسوس یا ناآگاهانه از طریق تخلیه تلفنی صورت گیرد.

قاسمی با اشاره به سخنی از امام جعفر صادق (ع)که بعضی از محان ما در ریختن خون ما با افشای اطلاعات شریک هستند گفت ما باید به ترفند های دشمن جهت کسب اطلاعات هوشیار باشیم که ممکن است با افشای اطلاعات دستمان به خون افراد بی گناه آغشته شود

نام:
ایمیل:
* نظر: