آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
صبح امروز روئسا و کارمندان ادارات شهرستان فیروزآباد با حضور خود در ناحیه مقاومت سپاه فیروزآباد حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران و آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند. و اعلام همبستگی خود را با سپاه اعلام و از سیاست و سخنان ترامپ علیه سپاه بیزاری جستند
 در پاسخ به یاوه گویی ها و اظهارات احمقانه رئیس جمهمور دیوانه امریکا در مورد سپاه امروز معاونت های اموزش و پرورش به همراه ریاست محترم آموزش و پرورش فیروزآباد،ریاست محترم اعضای شورای اسلامی شهر فیروزآباد، شهردار محترم و کارکنان شهرداری با حضور خود در ناحیه مقاومت سپاه فیروزآباد حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران و ارمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.

در این نشست صمیمی ابتدا فرمانده سپاه فیروزآباد جناب سرهنگ محبی ضمن عرض خیر مقدم خدمت میهمانان عزیز خاطر نشان کردند که هرزمان ایران از طرف استعمار تهدید شد و یا تهمت های بی موردی را به نظام اسلامی وارد کردند مردم و مسئولین بیشتر با همدیگر متحد و یکصدا شدند.

جناب سرهنگ محبی حضور مردم و نقش مردم را در تحقق یک امت اسلامی یک اصل لازم و کافی دانستند و گفتند اگر در زمان امام حسین (ع) چنان حادثه غم انگیزی رغم خورد به این خاطر بود که مردم پشت سر ولایت و امام زمان خود نبودند.

در ادامه جلسه شهردار محترم مهندس فیروزی هم هدف از حضور خود و هیات همراه را ابراز انزجار از سخنان سخیفانه رئیس جمهور یاغی آمریکا اعلام کردند و بیان کردند که ما سپاه را از خودمان میدانیم و لازم دانستیم که باحضور خود در سپاه فیروزآباد به نمایندگی از دیگر شهروندان با سپاه عزیز تجدید بیعت کنیم.مهندس فیروزی در چرایی احترام نهادن به سپاه و شهدای عزیز فرمودند در طول تاریخ قبل از انقلاب طی معاهدات ننگین گلستان و ترکمنچای به هر بهانه دیگر مقدار وسیعی از خاک ایران تقدیم اجانب شد و پس از انقلاب در طول جنگ تحمیلی ، میبینیم که باکمترین امکانات اما با کوهی از معنویت و ایمان بسیجیان و پاسداران  و ارتشیان حتی یک وجب از خاک ایران عزیز توسط دشمن تصرف شود.

در پایان مراسم نیز ریاست محترم شورای اسلامی شهر فیروزآباد پیشکسوت پاسدار حاج عبدالرسول رضایی  بر وحدت و همدلی مردم و مسئولینتاکید کردند و گفتند اگر خدای نکرده جنگی شروع شود، لازم باشد ما در هر اداره ای وزارت دفاع و وزارت جنگ در حمایت وحفظ نظام مقدس جمهمری اسلامی تشکیل خواهیم داد.

حسن ختام مراسم هم حاضرین از بیانات ازرزشمند حاج آقا جنگجو معاونت آموزش سازمان بسیج مستضعفان استفاده کردند : ایشان تحولات منطقه و مقاومت را محور سخنان خود قرار دادند ودر مورد تحولات سوریه و حوادث دردناک آن گفتند اگر امروزه رئیس جمهور احمق آمریکا اظهارات سخیفی در مورد سپاه بر زبان جاری میکند میداند که در تمامیتحولات منطقه ، سوریه محور مقاومت سپاه پاسداران تاثیر گذار ترین نیرو است و از این بابت از دست سپاه عصبانی است و میخواهد سپاه پاسداران را در لیست تروریست ها قرار دهد.

ایشان در خصوص ویژگی های سپاه پاسداران خصیه های پیش روندگی، پیش برندگی و غیر ایستایی فرمودند که نیروهای سپاه چه در زمان جنگ و چه در محور مقاومت خود در صف اول نبرد بوده اند و این شد که در دل مردم جا پیدا کرد و مردم سپاه را از خود میدانند و در سوره هم همینطور بوده و نیروهای سپاه در مناطق سوریه اول رعایت حال مردم منطقه را میکردند و برای نجات جان مردم سوریه جانفشانی ها کرده اند.

و در آخر هم به مسئولین حاضر در جلسه توصیه کردند که قدر مسئولیت خود را بدانند تا مدیون شهید باکری ها و شهدای عزیز نباشند.



نام:
ایمیل:
* نظر: