جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۴:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
سرهنگ دوستدار:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: مردم ایران غیرت مندند و پای خون شهدا ایستاده اند.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در حاشیه یادواره 220 شهید مرکز شیراز ضمن عذرخواهی از مردمی که برای ادای احترام به شهدا به تالار حافظ مراجعه کرده بودند گفت: متاسفانه ظرفیت سالن به حضور پر شور مردم اجازه نداد که بتوانند مراسم را به صورت نشسته ببینند و مجبور بودند مراسم را به صورت ایستاده و حتی در پشت درب ها نظاره گر باشند که این نشان از حرکت انقلابی مردم شهید پرور شیراز است.

دوستدار ابراز داشت: امشب تالار حافظ یک مراسم به یاد ماندنی را در خودش ثبت کرد تا برای همیشه تاریخ بماند که مردم ایران غیرت مندند و پای خون شهدا ایستاده اند و پای حرف رهبرشان ایستادگی می کنند.

هر چه زمان می گذرد چهره ولایت درخشان تر می شود

وی با اشاره به حضور جوان ها و نوجوان ها اظهار داشت: همه آمده بودند تا ادای احترام کنند به مقام شامخ شهدا و بگویند که شهدای عزیز راهتان را با قوت ادامه می دهیم.

فرمانده گفت: به نظر می رسد که هر چه زمان می گذرد چهره ولایت درخشان و تابناک تر می شود لذا آنچه که اعتقادات ما در مسائل شیعه هست موضوع ولایت فقیه است که هرچه زمان در حال گذر می باشد و جلوتر برویم این ویژگی های ولایت شناخته تر می شود.

دوستدار با اشاره به سخنان مهم رهبری و امام راحل یادآور شد: امروز شاهد آن حرف از امام عزیز هستیم که گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و سخنانی که مقام معظم رهبری در مورد اعتماد نکردن به مستکبر بیان داشتند، امروز برای ما ثابت می شود لذا در میابیم که سالها پیش رهبر انقلاب تذکر دادند که بعضی ها گوش نکردند امروز داریم می بینیم که چه صحنه هایی را ایشان می دیدند که بعضی از افراد از دیدن صحنه های کوچکی از آن عاجز بودند.

وی در پایان اذعان داشت: الحمدلله مردم ایران پای حرف رهبر و امامشان هستند و این جمعیت و اقتدا به شهدا دقیقا همین حرف را به ثبت می رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: