آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار کمرنگ شده و این موضوع نشان از عدم تفهیم صحیح این دو اصل مهم است.
سرهنگ شمشاد محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد صبح امروز در اختتامیه کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین و جهرم اظهار داشت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار کمرنگ شده است و این موضوع نشان از عدم تفهیم صحیح این دو اصل مهم در جامعه است که نیاز است از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

 

وی با اشاره این که کار خوب در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر قطره‌ای در برابر دریای عمیق است افزود: نیاز است برای احیای این فرهنگ بسیار ارزشمند و موردنیاز همکاری همه‌جانبه‌ای توسط مسئولان فرهنگی و روحانیون مبنای کار قرار داده شده چرا که اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود افراد فاسد بر جامعه حکومت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: یک زندگی ایده‌آل و آرمانی باید با دین آمیخته شده باشد و باید بدانیم که یکی از نقاط قوت ما فرهنگ اسلامی است و ما وارث فرهنگی هستیم که از بزرگان دینی به ما ارث رسیده است و نباید این موارد مورد بی‌توجهی واقع شود.

 

محبی بیان کرد: جامعه‌ای که فقط انسان محور باشد به طور حتم از خدا دور خواهد بود و هیچ وقت به یک جامعه‌ای متعالی و آرمانی تبدیل نخواهد شد که به همین منظور اهمیت به ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه همه‌جانبه واقع شود.

    نام:
    ایمیل:
    * نظر: