آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:
سرهنگ زارعی گفت: پیاده‌روی خانوادگی به همت بسیج و شهرداری و ورزش‌های همگانی با شرکت خانواده‌ها پنج‌شنبه 27 مهرماه ساعت 5 عصر در محل پل پیاده راه سلامت برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛ سرهنگ موسی زارعی بابیان اینکه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی پیاده‌روی خانوادگی به همت بسیج و شهرداری و ورزش‌های همگانی با شرکت خانواده‌ها  پنج‌شنبه 27 مهرماه ساعت 5 عصر در محل پل پیاده راه سلامت برگزار می‌شود، گفت: در این پیاده‌روی به 70 نفر جوایز اهداء می‌گردد و غرفه‌های ورزشی در این مکان دایر می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد روحیه نشاط و تندرستی و فرهنگ‌سازی برنامه ورزش برای خانواده‌ها در راستای نشاط خانوادگی از اهداف این برنامه است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز افزود: با اطلاع رسانی خوبی که انجام‌گرفته امیدواریم خانواده‌های شیرازی، سازمان‌ها و پایگاه‌های بسیج مردمی حضور چشمگیری داشته باشند.

وی ایجاد اماکن ورزشی طی چند سال گذشته در شهرک‌ها و محلات شیراز را از اقدامات خوبی برای حضور مردم در برنامه‌های ورزشی دانست و گفت: در همین راستا سپاه ناحیه ثارالله سالن‌های ورزشی در شهرک‌های غرب شیراز احداث کرده است که در مناسبت‌های ملی به همت تربیت‌بدنی سپاه ناحیه ثارالله و هیأتهای ورزشی مسابقات ورزشی برگزار می‌کنند.

زارعی تأکید کرد: نوجوانان فرصت خوبی دارند که ضمن حضور در پایگاه‌های بسیج در بُعد ورزش بتوانند به تقویت روح و جسم خود بپردازند و امروز بُعد ورزشی بسیج در دستور کار بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ثارالله قرارگرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: