کد خبر: ۱۱۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:













فرمانده سپاه ناحیه استهبان:از اول انقلاب تا کنون سپاه در همه بحران ها در کنار مردم بوده است و در واقع سپاه از دل ملت بیرون آمده و در دل مردم جای دارد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان در جمع کارکنان و بسیجیان شهرستان استهبان در واکنش به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت:در دنیا از ابتدای خلقت تا به امروز بین حق و باطل همیشه درگیری بوده،همیشه در یک طرف حق و در طرف دیگر باطل بوده است و جنود حق و شیطان کارزار داشته اند.از زمان قابیل و هابیل تا به امروز.

وی بیان داشت:هرگاه به تاریخ نگاه می کنید همیشه افرادی در جبهه حق وارد میدان شده اند و ثابت قدم مانده اند و پیروز هم شده اند،هر چند مدتی جنود شیطان با ابزارهای شیطانی توانسته اند به پیروزی ظاهری دست یابند.دنیای امروز هم همینطور است امروزی که به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که به خوبی انقلاب را فرماندهی و میدان داری کرده اند ما به پیروزی های بزرگی دست یافته ایم و این برای دشمن غدار نگران کننده است.

فرمانده سپاه استهبان گفت:امروز انقلاب اسلامی برای کشورهای دنیا و همسایه به عنوان یک الگو معرفی شده است و کشورهای منطقه دارند از انقلاب اسلامی الگو گیری می کنند و در مقابل دشمنان و آمریکا می ایستند و فهمیده اند که می شود در برابر آمریکا ایستاد و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند و این برای آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگین است.

احمدی جابری گفت: آمریکا و اسرائیل هزینه های مالی و سنگین نظامی در منطقه کرده اند تا به اهداف خود و تحقق بسط رژیم صهیونیستی دست یابند اما ایران اسلامی این اهداف را نقش بر آب کرده است،پس در تحقق اهداف خود در منطقه شکست خورده اند و نتوانسته اند به آنچه می خواستند برسند بنابراین امروز اعصابشان خرد شده و به هم ریخته اند و این ناراحتی را دارند با داد و فریاد نشان می دهند.

فرمانده سپاه استهبان گفت:آمریکایی ها با شکست های مفتضحانه ای که تا کنون به بار آورده اند از قبیل شکست در طبس،حمله به افغانستان و عراق،حمایت از صدام و بوجود آوردن داعش و امثالهم،دچار یک سردرگمی شده و الان احساس خطر می کند و احساس می کنند که انقلاب اسلامی به زودی به یک قدرت بزرگ تبدیل خواهد شد که پای آنان را از این منطقه خواهد برید،به همین خاطر این نگرانی را در قالب یاوه گویی و داد و فریاد مطرح می کنند.

وی بیان داشت:ما یک چیز را در برابر این دشمن فهمیده ایم و آن همان فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری است که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و هر قدم که ما از دشمن عقب نشینی کنیم به منزله یک قدم جلو آمدن دشمن است.

وی بیان داشت:با این وجود ما نباید از مکر دشمن غافل بمانیم،امروز دشمن رو به جنگ ناجوانمردانه که همه تحریم است آورده است ما باید در بحث اقتصاد مقاومتی با شدت و حدت کار کنیم و از لحاظ دیگر صحبت من این است که سپاه باید سپاه بماند با همان روحیه ایثار، مجاهدت، معنویت، خلوص و ولایتمداری.

نام:
ایمیل:
* نظر: