کد خبر: ۱۱۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیرازجانشین
سرگرد پاسدار مهدی عباسی ارجمندی جانشین سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص )شیراز صبح امروز خبر داد:با همکاری مسئولین ناحیه2آموز و پرورش شیراز2000نفر از دانش آموزان دختر و پسر به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می شوند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ؛وی گفت: با همکاری که بین سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز و ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز صورت گرفت طی 4مرحله به تعداد 2000نفر از دانش آموزان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب واقع در استان خوزستان بازدید به عمل خواهند آورد.
وی افزود: مرحله اول اعزام روز سه شنبه مورخ 2آبان ماه از ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا...(ع) به استعداد 10دستگاه  دانش آموز پسر و به مدت سه روز انجام خواهد شد.
ارجمندی تصریح داشت:در این اعزام علاوه بر برنامه های بازدید از برخی از مناطق همچون  شلمچه، هویزه، یادمان والفجر، معراج شهدا را بازدید خواهند کردبرنامه های فرهنگی متعدد زیر نظر توسط خادمین شهدا در اتوبوس در بین راه انجام خواهد شد.
 
وی در پایان راهیان نور را یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود:امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه می باشد که باید نهایت بهر برداری از اعزام راهیان نور در مقابل برنامه های دشمنان به کمک همه دست اندرکاران برنامه ریزی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: