کد خبر: ۱۱۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
با حضور فرمانده سپاه لامرد صورت گرفت
فراخوانی ۱۲ ساعته گردان ۸۶۵ بیت المقدس اشکنان با حضور منسجم بسیجیان اشکنانی برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، سرهنگ حسن عبدالله زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس اشکنان گفت: محرم وسیله سنجش بصیرت ماست که شناخت خود را نسبت به پیام های عاشورا بیشتر کنیم و یک فرد انقلابی باید در جهت افزایش بصیرت خود تلاش کند.

وی در ادامه افزود: واقعه عاشورا نتیجه بصیرت نداشتن خواص جامعه بود که دامنگیر مردم نیز شد، لذا یک فرد انقلابی و بسیجی باید از بصیرت و دشمن شناسی لازم برخوردار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لامرد اظهار داشت: امروز شاهد افزایش قدرت موشکی و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان میباشیم و افزایش قدرت بازدارندگی کشور به منظور جلوگیری از وقوع جنگ میباشد.

سرهنگ عبدالله زاده گفت: پیروی از ولایت، راهگشای بسیاری از مشکلات میباشد و یک فرد انقلابی و بسیجی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: مکتب، وحدت مردمی و ولایت سه رکن نجات دهنده همه نهضتها میباشد و نظام جهموری اسلامی ایران با برخورداری از این سه رکن همواره بر مشکلات پیروز شده و مسیر پیشرفت و توسعه را به خوبی طی نموده است.

فرمانده ارشد سپاه در شهرستان لامرد با اشاره به اظهارات هتاکانه رئیس جمهور امریکا گفت: اظهارات بی ادبانه و هتاکانه رئیس جمهور امریکا، باعث وحدت و اتحاد بیشتر بین مردم و مسئولین شد و جریان های سیاسی با سلایق مختلف نیز در مقابل این هتاکی متحد شدند.

در ابتدای این فراخوانی مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان با تشکر از حضور منسجم بسیجیان گردان بیت القدس اشکنان اظهار داشت: حفظ انسجام سازمانی و ریزش حداقلی نفرات همراه با برگزاری آموزش های مختلف یکی از اهداف این فراخوانی ها می باشد.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری فراخوانی گردان بیت المقدس، آموزش تخصصی نیروها میباشد و در مواقع نیاز از ظرفیت این نیروهای آموزش دیده استفاده می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: