آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
فرمانده سپاه ثارالله شیراز اعلام کرد:
نخستین اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور جنوب توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز متشکل از 550دانش اموز اموزش وپرورش ناحیه یک و بخش ارژن به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛ سرهنگ موسی زارعی اظهار داشت: این اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان ناحیه یک در قالب 11 اتوبوس به مدت سه روز از یادمان‌های دفاع مقدس دیدن می‌کنند.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه امنیت سفر کاروان‌های راهیان نور مدنظر سپاه است و تمهیدات لازم به کار گرفته شده گفت: مسائل ایمنی و تامینی سفر به رانندگان گوشزده شده و همه حرکت‌ها در روز انجام می‌شود و روز پایانی سفر قبل ظهر حرکت برگشت انجام می‌گردد تا زمان برگشت به ساعات پایانی شب طول نینجامد.

وی با اشاره به اینکه امسال  جوانان دانش‌آموز برای سفر به اردوی راهیان نور  اشتیاق خوبی نشان داده‌اند گفت:  تا پایان امسال قریب به 6 هزار دانش‌آموز شیرازی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و پس از این اعزام‌ها، اردوهای راهیان نور آزاد مردمی با ثبت نام توسط پایگاه‌های بسیج آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز افزود: این اعزام‌ها با هدف آشنایی نسل جوان با آموزه‌های جنگ و فرهنگ شهادت و تبیین فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است که آن دوران را درک نکرده‌اند و ندیده‌اند.

وی گفت: در این اعزام‌ها نیروهای تامین، راوی و روحانی به مدت سه روز این سفر معنوی همراهی می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: