کد خبر: ۱۱۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر گفت: روابط عمومی حلقه وصل رسانه‌ها با برنامه‌های بسیج است.

به گزارش تنویر لامرد، قادر شفیعی بعدازظهر امروز در دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج و اعضای باشگاه خبرنگاران بسیج استان فارس که به میزبانی معاونت روابط عمومی سپاه فجر برگزار شد، اظهار داشت: آموزش اصول نوین علم رسانه و ارتقاء دانش رسانه‌ای مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران بسیجی یکی از راهبردهای تأثیرگذار در مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در این دوره یکروزۀ آموزشی رسانه از حضور اساتید برجسته علوم رسانه و ارتباطات در جنوب کشور استفاده شد و شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی ضمن اطلاع از تحلیل کارشناسی پیرامون راهبردهای رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، با جدیدترین متد خبرنویسی و اطلاع‌رسانی آشنا شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر افزود: ارتقاء توانمندی رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه رسانه‌ای و حضور پُررنگ و فعال بسیجیان در فضای مجازی بر اساس نیاز انقلاب اسلامی هدف روابط عمومی سپاه فجر از برگزاری این دوره آموزشی است.

وی با اشاره به تشکیل و آغاز به کار باشگاه خبرنگاران بسیج در سطح کشور، گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج یک بستر مناسب برای آموزش، به‌کارگیری و تأثیرگذاری هدفمند بسیجیان در عرصه رسانه و فضای مجازی است.

سرهنگ پاسدار شفیعی ادامه داد: ساختار باشگاه خبرنگاران بسیج به صورتی طراحی‌شده تا عموم بسیجیان کشور به آسان‌ترین روش ممکن و به‌صورت آنلاین به آموزش‌های مرتبط با حوزۀ خبرنگاری دسترسی پیداکرده و تولیدات رسانه‌ای خود را در سطح رسانه‌های کشور منتشر کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه مهم مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج انعکاس خدمات بسیج در رسانه‌هاست، گفت: مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج حلقه وصل و مهم‌ترین فرد در هماهنگی و ارتباط خبرنگاران رسانه‌ها با دست‌اندرکاران برنامه‌های بسیج است و هر چه این تعامل بهتر برقرار شود تأثیرگذاری برنامه‌های بسیج نیز بیشتر می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه هجمه رسانه‌ای به انقلاب اسلامی با هدف مخدوش کردن خدمات انقلاب اسلامی به مردم راهبرد اصلی استکبار جهانی است، گفت: ضربه زدن به نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران نظیر سپاه و بسیج یکی از اهداف اصلی رسانه‌های صهیونیستی است و سخنرانی توهین‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا نیز در همین راستا انجام شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: