شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۳:۳۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
به منظور همفکری و همگرایی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر همایش مردمی طلایه‌داران امر به معروف در جهرم برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، امید حریری مسئول امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج جهرم از برگزاری همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور فرمانده ناحیه و جمعی از آمران به معروف و ناهیان از منکر به منظور همفکری و همگرایی طلایه داران امر به معروف در امامزاده بی بی دوخواهران خبر داد.

سرهنگ دوم غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم در این همایش با اشاره به اینکه همه ما در اجرای این فریضه الهی مأمور به انجام وظیفه هستیم و نه مأمور به نتیجه، اظهار داشت: درس اساسی قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است، نباید تنها از آن سخن بگوییم بلکه باید با عمل خود آن را در جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جهرم با بیان اینکه این واجب الهی در همه لحظات کربلا مشهود و محسوس است، خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر روح و نور قیام امام حسین(ع) است، پیروی از مکتب عاشورا پایبندی قولی و قلبی و عملی به اجرا و نشر این واجب اصلاح کننده و انسان ساز است.

سرهنگ توکل با اشاره به اینکه ترويج امر به معروف سبب تقويت و حفظ نظام می‌شود افزود: طبق فرمايش مقام معظم رهبري، بزرگ ‌ترين معروف، تقويت و حفظ نظام و بزرگ‌ ترين منکر تضعيف نظام است که در همه حال بايد از کيان اسلام و انقلاب دفاع کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: