گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
خطیب نماز جمعه فراشبند:
حجت الاسلام ابراهیمی: اگر کسی بخواهد در کشور ما به فکر عملی کردن برجام 2 و 3 و 4 باشد، باید بداند که ملت ایران، دست او را قلم و پای او را می شکنند.
به گزارش تنویر فراشبند به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه فراشبند، امام جمعه فراشبند در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به دنبال بحث هفته گذشته مبنی بر اینکه چه اتفاقی در امت افتاده و چه رخنه ای ایجاد شده است که در فاصله نیم قرن آنهایی که مدعی اسلام بودند جنایتی بزرگ و رزیه ای عظیم نسبت به دین و پیامبر خود وارد کردند،گفت: آنها اراده کرده بودند که دین را ریشه کن کنند و دینی که خود مفسر آن بودند در میان مردم تبیلغ کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: آنها اهل نماز و قرآن بودند و روز عاشورا هم نماز جماعت برپا کردند و چون دیدند که حسین بن علی به نماز جماعت ایستاده یک دسته از سربازان تیرانداز خود را که اسب سوار هم بودند به سوی امام فرستادند و آنها را در نماز تیرباران کردند. آنها به قول قرآن کار بسیار بدیرا در نهایت بدی انجام دادند.یعنی آب را تحریم کردند مردها را کشتند  به صغیر و کبیر رحم نکردند بدنها را مُثله کردند، سرها را بریدند، آنها را در اسارت شلاق زدند و بی حرمتی کردند، بر شتران بی جهاز سوارکردند، در مجلس یزید و عبید الله بن زیاد نهایت هتک حرمت را کردند، درخرابه های شام جای دادند، بالاخره از هیچ کاری فرو گذار نکردند این یعنی اَساو السُوی.

 

وی افزود: آنها در حق پسر پیغمبر و در حق کسی که از زبان پیامبر شنیده بودند که حسین امام است چه قیام کند و چه صلح کند رحم نکردند. حسین یکی از سروران جوانان اهل بهشت است.حسین از اهل بیت پیامبر و مشمول آیه تطهیر است.حسین که پیامبر آن همه در باره او به امت سفارش کرده است. اما دنیا طلبان منحرف، سربازان حرامخوار و بزرگ شده از لقمه های حرام و آرزومندان پست که برای رسیدن به مقامهای دنیایی لحظه شماری می کردند، کار را بر امام به حق خود و حجت الله یکسره کردند و در یک روز 72 نفر را به شهادت رساندند.

خطیب نماز جمعه فراشبند، سخنان عمر سعد فرمانده لشکر اموی و تربیت شده مکتب آل امیه نا خلف که می گوید:«آیا حکومت ری را رها کنم در حالی که ری آرزوی من است و یا اینکه گناهکار از قتل حسین برگردم. در کشتن حسین آتشی است که چیزی جلودار آن نخواهد بود و حکومت ری هم نور چشم من است.» را یکی نمونه های بارزی دانست که مفهوم او از زندگی فقط لذت و مادیات است. یعنی وقتی که پای دنیا و آخرت پیش می آید، دنیا را بر اخرت ترجیح می دهد. امام و ولی زمان خود را از روی زمین نابود می کند تا به قره العین خود که حکومت بر ری است برسد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: امروز در مملکت ما  عمر بن سعد های زیادی که رسیدن به آمال و آرزوهای خوداز هر مقدساتی و ارزشهایی عبور کنند ولو اینکه آن مقدس و گوهر ارزشمند ولی فقیه زمانه اش باشد،کما اینکه عده ای در قالب تزویر و تحریف سالهاست که در حال پروژه سازی آن هستند.مخفیانه با دشمن جلسه برگزار می کنند و به یکدیگر نامه می نویسند که اگر بخواهید موفق شوید باید فلان کار را انجام دهید و از فلان گزینه و فلان آقا استفاده کنید.

وی در پایان خطبه اول نماز جمعه با سخنی از امام (ره) اشاره کرد که فرمود:«آمریکا و استکبار در تمامی زمینه ها افرادی را برای شکست انقلاب اسلامی در آستین دارند، درحوزه ها و دانشگاهه مقدس نماها را که خطر انان را بارها و بارها گوشزد کرده ام، اینان با تزویر از درون، محتوای انقلاب و اسلام را نابود می کنند. اینها با قیافه های حق به جانب و طرفدار دین و ولایت، همه را بی دین معرفی می کنندباید از شر اینها به خدا پناه ببریم.»

خطیب نماز جمعه فراشبند در ابتدای خطبه های دوم نماز جمعه فراشبند، گفت: با تاسی از فرامین رهبری، مبنی بر کمک به مردم مظلوم میانمار، این هفته کمک های خود را به این مردم مظلوم و آواره و دربدر اختصاص می دهیم، صندوق هایی هم به همین منظور در نظر گرفته شده است و همچنین دفتر امام جمعه، هلال احمر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز آماده جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی شما جهت کمک به مردم مظلوم میانمار است.

حجت الاسلام هادی ابراهیمی با اشاره به آوارگی مردم مظلوم و فقیر میانمار خطاب به برخی که بر مومنین ایراد می گیرند که چرا به جای کمک و هزینه کردن به کربلا ،سوریه ، یمن و فلسطین، به فقرا کمک نمی کنید، گفت: بسم الله بفرمایید این هم مردم فقیر میانمار. آیا مردم مظلوم میانمار فقیر نیستند در بدر نیستند و مستحق کمک نیستند؟

وی ادامه داد: خوب می دانیم کسانی که این ایرادها را از مومنین می گیرند عده ای انسانهای پست و رذیل هستند که تاریخ نیز این چنین افرادی را زیاد دیده است. کسانی که ساحل کشورهای اروپایی و ترکیه و شرق آسیا، وقت خود را با هوسرانی و عیاشی می گذرانند و توی کاباره ها و هتل های کذایی، به لهو و لعب و فساد می پردازند.

امام جمعه فراشبند گفت: لعنت خدا و بندگان مومن خدا بر کسانی که از زندگی فقط هوسرانی و خوشگذرانی را می فهمند و از انصاف و عدالت و تقوا و حجب و حیا و عفت به دورند.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه فراشبند در واکنش به گزافه گویی های اخیر شیطان بزرگ آمریکا گفت: امروز در دنیا دو فریاد بلند است فریادی از ناحیه اشقیا به نمایندگی از آمریکای جهانخوار و ستمگر و فریادی هم از ناحیه اولیای خدا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و آنچه را که امروز از کاخ سیاه امریکا می شنوید، فریاد شیطان است و فریادی است که از سر شکست و یاس و نابودی انها است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه برجام برای آمریکا و اروپا یک پیروزی بزرگ است، گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، برجام به نفع آنهاست و خسارتی برای مملکت ما است.

وی این آه و ناله شیطان را به خاطر این دانست که همه مردم و مسولان ما حتی آن مسوولی که امضای کری وزیر امور خارجه قبلی را تضمین می دانست، فهمیدند که آمریکاییها بد عهد هستند. امروز بد عهدی شیطان برای همه حتی برای دوستانش در داخل و خارج رو شد.

امام جمعه فراشبند ادامه داد: امروز فریاد شیطان برای آن است که وزیر خارجه ما تصور مذاکره دوباره با آمریکا را خطرناک دانست و رییس جمهور کشور نیز اعلام کرد که آمریکاییها نه به جسم برجام و نه به روح برجام احترام نگذاشتند. یعنی آنها بد عهدند.

او، افزود: فریاد آمریکا این شیطان بزرگ به خاطر این است که شکست خود و دوستانش در سوریه و عراق و لبنان و یمن را با چشم خود می ببیند.مرگ داعش را مشاهده می کند و کار از دستشان بر نمی آید.فتنه جدیددی که در کردستان عراق شروع کردند در همان نقطه خفه شد. اسراییل غاصب در مرزهای فلسطین زمین گیر شد. تکفیری های حلقه به گوش در سوریه و عراق شکست خوردند و سر درگم شدند و بالاخره دیگر از برجام 2 و 3 و 4 در ایران خبری نیست و اگر کسی بخواهد به فکر عملی کردن این برجام ها باشد، ملت ایران، دست او را قلم و پای او را می شکنند.

خطیب نماز جمعه فراشبند، با اشاره به فرمایش رهبری که فرمودند نمی خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه گویی رییس جمهور بی چاک و دهن آمریکا کنم چون این ضایع کردن وقت است.تصریح کرد: از اینکه بد عهدی آمریکاییها با صدای بلند و رسا در دنیا شنیده شد و کسانی که در ایران حتی پنبه در گوش فرو برده بودن نیز متوجه شدند و قاطبه مردم و مسوولین علیه امریکاییها و بد عهدی آنها یکی شدند، متحد شدند و درحمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه واحد و محکمی در مقابل آمریکاییها اتخاذ کردند جای بسی تشکر و تقدیر است.

وی افزود: امروز باید برای مسولان و برخی که می گفتند امضای کری تضمین کننده برجام است درس عبرتی باشد، درس فراموش ناشدنی که هرگز به لبخند دشمن و به امضای دشمن نباید دل خوش کرد. باید سپاه را تقویت کرد باید موشکهای با برد بلند تقویت کرد. باید ماهواره ها را به فضا پرتاب کرد. باید کاری نکنند که سپاه مجبور شود در مقابل ابراز قدرت کردن در مقابل دشمن، بعضی از اسرار نظامی و سلاح های نظامی پیشرفته خود را افشا کند.باید نگاهش به داخل باشد نه به خارج . نگاهش باید به دست نخبگان، مخترعان، مکتشفان و مردم متدین ایران باشد نه به دست دشمن.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه برخی همه کارها را به برجام و میوه برجام گره زدند، بیش از دو سال به سیاستهای اقتصاد مقاومتی توجه نکردند و برای برجام عروسی گرفتند بدون اینکه عروسی به خانه بیاورند، گفت: متاسفانه این افراد امروز متوجه بد عهدی آمریکا شدند در حالی که رهبر انقلاب نه تنها این پنج سال اخیر بلکه از بدو انقلاب تا کنون از خوش باوران و دلداگان جلو تر بوده و فرمودند: «اینکه می گویند اگر با آمریکا سازش کنیم مشکلاتمان حل می شود، فکر خطایی است. به ده دلیل می توان گفت که این حرف غلط، دروغ و فریب است. سازش با آمریکا مشکلات را بدتر می کند.»که آخرین این دلیل "برجام" است.

وی با اشاره به سخنان وزیر امرو خارجه کشور در تاریخ 22 مهر که می گوید: هیچ کس به هیچ دولت ایالت متحده اعتماد نخواهد کرد که با ان وارد مذاکرات بلند مدت شود، گفت: حال همه به ندای رهبری و به فریاد های او در این چند سال گذشته رسیدند.به انتقادهای منتقدین دلسوز که به انها لقب بیسواد می دادند رسیدند. مجلسی که در ظرف 20 دقیقه برجام را تایید کرد نیز فهمید. باز هم جای شکر دارد که همه و همه متوجه شدند.

امام جمعه فراشبند اعتماد بی حد و مرز به دشمن را نتیجه خسارت برجام دانست و گفت: همانگونه که رهبری فرمودند برجام خسارت محض است، برجام خسارت محض بود.

وی تاکید کرد: امروز که همه متوجه خسارت برجام شدند، باید فرمایشات رهبری را مو به مو اجرا کرد و در هیچ موردی چه مربوط به مساله ایران و چه مربوط به مرزهای بین المللی، به آمریکا و اروپاییها اعتماد نداشت و تکیه نیز نکرد، چرا که امضای آنها از این پس امضای شیطان است و «ان الشیطان لکم عدو مبین»

خطیب نماز جمعه فراشبند ، این کنش و واکنشهای موجود بین آمریکا و اروپاییها که اروپاییها به ترامپ تذکر می دهند و یا نصیحت می کنند را شگردی دیگر خواند که در آینده، متوجه لفاف پردازی ها و مواضع دوگانه آنها خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه شیطان و اولیای شیطان یکی هستند، از مسوولان خواست که دوباره فریب اروپاییها را نخورند چرا که اروپاییها فرزندان همان ابلیس و شیطان بزرگ هستند. چرا که می بینیم، امروز آلمان، انگلیس و فرانسه خواستار افزایش فشار به ایران پیرامون برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران شده اند و شرکت توتال نیز اعلام کرده که اگر کنگره آمریکا برجام را تایید نکند، از ایران می رویم .

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان، هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی داشت.

 

پایان خبر

نام:
ایمیل:
* نظر: