کد خبر: ۱۱۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
سردار سلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شعار ۴۰ سال پیش امام خمینی (ره) که فرمودند، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» امروز عملیاتی و برای جهانیان به اثبات رسیده است.
شعار‌«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» برای جهانیان به اثبات رسیده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهید شاخص کشوری‌ سردار شهید «سید‌ محمد‌سعید جعفری»، 4400 شهید شهرستان کرمانشاه و شهدای مدافع حرم که امروز در حسینیه ثارالله برگزار شد، به رشادت‌های مردم استان کرمانشاه در 8 سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین شهید شاخص کشور بعد از انقلاب به نام شهید پیشرو، آگاه و خط‌شکن به تعبیر مقام معظم رهبری، «محمد‌سعید جعفری» رقم خورده است، شهیدی که وفاداری خود را به اهل بیت(ع) با خون خود امضا کرد.


وی شهادت را ممانعت از سلطه مستکبران دانست و گفت: برای آزادی و زیر بار ظلم نرفتن باید خون ریخته شود چرا که همگان می‌دانیم هدف از جنگ‌های منطقه‌ای نزدیک شدن و ضربه‌ زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سلامی با بیان اینکه دشمنان از قدرت ایران بیم دارند، تصریح کرد: جهاد و شهادت‌طلبی در خون تک‌تک ایرانیان نهفته است و دشمن 40 سال است برای ضربه زدن و تضعیف قدرت ایران نقشه‌ها و توطئه‌های شومی را طراحی می‌کند، ولی هر بار شکست آشکاری را متحمل می‌شود.

به گفته سردار سلامی، شعار 40 سال پیش امام خمینی(ره) که فرمودند، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» امروز عملیاتی و برای جهانیان به اثبات رسیده است.

وی به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار علیه کشورمان اشاره و بیان کرد: دشمن در طراحی‌ توطئه‌های نظامی علیه نظام بارها با شکست مواجه شد، لذا با فشار اقتصادی قصد دارد به نظام ضربه بزند که به حول قوه الهی باز هم شکست خواهد خورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت ایران را ملتی سربلند و سرافراز معرفی کرد و متذکر شد: ملت همیشه بیدار جهموری اسلامی ایران شجاعانه و دلاورانه همواره به دشمنان پاسخی دندان‌شکن می‌دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: