آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
همایش سه ساله های حسینی در پنجم صفر همزمان با شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها توسط حوزه ی مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) و بسیج جامعه زنان برگزار می شود .
به گزارش بسیج جامعه زنان فارس، همایش سه ساله های حسینی در پنجم صفر همزمان با شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها توسط حوزه ی مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) و بسیج جامعه زنان به مدت دو روز برگزار می شود .

همایش مذكور به‌ همت حوزه ی مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) و بسیج جامعه زنان خواهران برگزار خواهد شد، مكان برگزاری آن حسینیه ثارالله سپاه شهرستان اعلام شده است.

زمان این مراسم از بعد از نماز مغرب و عشا به مدت دو ساعت اعلام شده و تبلیغات لازم جهت حضور سه ساله‌های حسینی در شهرستان صورت گرفته است.

خواهر بهرامی مسئول بسیج جامعه زنان ضمن دعوت از همه خانواده‌ها جهت حضور کودکان سه ساله خود در این مراسم، هدف از برگزاری این برنامه را نهادینه‌سازی فرهنگ اهل بیت(ع) و خصوصاً حادثه کربلا در بین نونهالان و کودکان کشور بیان كرده است.

این مراسم معنوی با حضور مادران و کودکان سه ساله به یاد مظلومیت حضرت رقیه (س) و حرکت در راستای زنده نگه ‌داشتن ارزش‌های والای نهضت عاشورا برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: