آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی با عبور موفقیت آمیز از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و در عین بالندگی توانسته ایم مسیر نهضت اسلامی را به پیش بِبریم.
به گزارش تنویر، نخستین یادواره شهدای بانک ‌های استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی در سالن همایش کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با بیان اینکه ماه های محرم و صفر بهترین فرصت برای شناخت زوایای مختلف شخصیت ائمه اطهار (علیهم السلام) است، گفت: عاشورا تا قیامت استمرار دارد و آزادگی و مرعوب دشمن نشدن مهم ترین درس های کربلاست.

وی با تاکید بر لزوم اقامۀ عزاداری توام با معرفت، خاطرنشان کرد: مهم این است که خودمان را همواره در اردوگاه امام حسین (علیه السلام) ببینیم و این جز با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) محقق نمی شود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: اگر بخواهیم جامعه ای پویا و فعال داشته باشیم و در موضع انفعال هم قرار نگیریم باید فرایض امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران استقلال و عزت خود را مرهون شهداست، گفت: شهادت یک جریان توقف ناپذیر است و راه سعادت ملت ایران از مسیر شهادت می گذرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن روحیه جهاد و شهادت در جامعه ایران است، گفت: جوانان امروز ایران بصیرتر و آگاه تر هستند و ملت ایران در مسیر آرمان های شهدا مقاوم و ثابت قدم است.

وی با بیان اینکه طِی سه دهۀ گذشته مراحل ثبیت انقلاب اسلامی شامل موجودیت، حاکمیت و هویت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی با عبور موفقیت آمیز از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و در عین بالندگی توانسته ایم مسیر نهضت اسلامی را به پیش بِبریم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در هر منطقه ای که قدرتی در تضاد با منافع استكبار جهانی در حال شكل‌گیری باشد آن منطقه به میدان جنگ تبدیل می شود، گفت: وقتی ایران می تواند در مقابل ائتلاف قدرت های جهان بایستد و نقطه تعادل بشود این همان تعریف قدرت جهانی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام حامی نیرومند و صادقی به نام جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پناهگاه معنوی مسلمانان جهان هستند و  امروز ایران اسلامی لنگرگاه امنیت جهانی است و هر کجا که ایران حضور پیدا کرده توانسته امنیت و خودباوری را در مقابل استکبار جهانی نشان بدهد.

سردار غیاثی با بیان اینکه هر پدیده ای در عالم که قوی نباشد ماندگاری خود را از دست خواهد داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در هر دو جبهه جنگ سخت و جنگ نرم پیروز است و در موضع آفندی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایران کانون بیداری جهان اسلام است و امروز تاثیرات حضور و مدیریت ایران در حوزه جنگ سخت و جنگ نرم را در منطقه و جهان اسلام شاهد هستیم.

فرمانده سپاه فجر افزود: امروز در یمن و افغانستان، عراق، سوریه و كشورهایی كه آمریكا و متحدانش فكر می كردند كه در حداقل زمان می‌توانند آنجا را به تسخیر خود درآوردند با مدیریت، حضور و راهبری معنوی ایران نقشه های شوم استکبار جهانی راه به جایی نبرده اند.

سردار غیاثی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران درس مرعوب نشدن از ظالم را که از امام حسین (ع) آموخته اند در عرصه عمل به منصه ظهور گذاشته اند، گفت: اگر بخواهیم این اقتدار ادامه پیدا کند باید در مسیر شهدا گام برداریم و دو مولفه پارسایی و پایداری را در خودمان تقویت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: