کد خبر: ۱۱۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
فرمانده سپاه عشایر فارس:
فرمانده سپاه عشایر فارس گفت: مشکلات عشایر باید در قالب یک بسته هماهنگ، حل شود و این بسته هماهنگ می تواند فضای کسب و کار را در عشایر تسهیل کند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس،  سرهنگ عیسی افسری،  در همایش سران ومعتمدین عشایر طایفه کشکولی کوچک که با حضور امام جمعه،  مدیر کل امور عشایر استان فارس، جمعی از نخبگان، سران ، معتمدین عشایر فارس و مسئولین شهرستان فیروز اباد در سالن اداره منابع طبیعی این شهرستان برگزار شد، به نقش و اهمیت عشایر در این برهه زمانی اشاره کرد و گفت: امروز عشایر در اقتصاد مقاوم خود تولید کننده انواع محصولات است.
فرمانده سپاه عشایر فارس، در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان افزود:  مشکلات عشایر باید در قالب یک بسته هماهنگ، حل شود و این بسته هماهنگ می توان فضای کسب و کار را در عشایر تسهیل و در نهایت اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی تحقق بخشد.

مشکلات عشایر باید در قالب یک بسته هماهنگ، حل شود

سرهنگ افسری، در ادامه به مقوله های بسته حمایت اشاره کرد و اذعان داشت: امنیت، خدمات بهداشتی و درمانی مناسب، تهیه آسان و بدون واسطه فراورده های دامی، بازار عرضه مناسب، اموزش و ترویج اصلاح نژاد دام و طیور می تواند در گسترش اقتصاد مقاومتی نقش موثری داشته باشد.
وی در ادامه افزود: دشمنان در صددند تا به هر وسیله،  فرصت های ما را تبدیل به تهدید کنند که متاسفانه عده ای نیز نادانسته این فرصت ها را برای دشمن فراهم می کنند تا بوسیله آن جوانان و نوجوانان ما که سرشار از استعدادهای گوناگون هستند را به کارهای بیهوده مشغول کنند و نگذارند جوانان آینده  کشور خود را بسازند.

مشکلات عشایر باید در قالب یک بسته هماهنگ، حل شود  


نام:
ایمیل:
* نظر: