کد خبر: ۱۱۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی بقیه الله(عج):
با حضور اعضاء ، کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی در فسا تشکیل شد.
به گزارش تنویر ، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی با حضور مدیر آموزش وپرورش،فرمانده سپاه وسایر اعضاء در سالن جلسات اداره آموزش وپرورش فسا برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی در فسا

دراین جلسه ابتدا دکتر امینی نژاد رئیس کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی فساگفت: هفته بسیج دانش آموزی نزدیک هست و افتخار ما این است که بسیجی هستیم و بسیجیان با یک اشاره و فرمان امام خمینی (ره) به جبهه و جنگ با دشمن بعثی رفتند و جان خود را فدا  کردند هم اکنون جنگ،جنگ  نرم است .

برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی در فسا

دشمنان انقلاب از سپاه سیلی خورده اند و به صورت آشکارا به میدان آمدندتانظام را وادار به سازش کنند. مردم پشتوانه این انقلاب هستند و در مقابل دشمنان جنایتکارهرگز کوتاه نمی آیند و پیروز میدان خواهیم بود و این انقلابی را که امام خمینی (ره) شروع نمود با تقدیم خون های شهدای گرانقدر ان شاالله آن را به نایب بر حقش  امام زمان(عج) بسپاریم.
در ادامه حجت السلام و المسلمین حاج آقا انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در فسا در سخنانی افزود
:دش
من در جنگ شکست خورد و اکنون در فکر جنگ نرم می باشد و ما باید جوانان را با فرهنگ شهادت که برگرفته از قیام حسینی است بیشتر آشنا کنیم .

سپس در ادامه جلسه سعید زمانی مسئول بسیج دانش آموزی بقیه الله فسا
با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: شعار این سال تحصیلی (دانش آموز انقلابی،مدرسه انقلابی) می باشد و در این هفته بیش از 150 برنامه در سطح واحدها و حوزه برگزار می شود. وی برگزاری عطرافشانی قبور مطهر شهداء، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز،دیدار صمیمی جوانه های امید با فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش،برگزاری بدو ورود یاران انقلاب اسلامی جهت 500دانش آموز، برگزاری نشست های فرهنگی اجتماعی، دو رهروان شهدای دانش آموز،  مراسم روز 13 آبان ،حضورسازمان یافته دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه را مهم ترین برنامه های اجرایی این هفته برشمرد. در پایان جلسه وظایف هریک از اعضاء اعلام ومصوب گردید.


برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی در فسا
نام:
ایمیل:
* نظر: