پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۸:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
فرمانده بسیج دانش‌آموزی جهرم: مراسم هفته بسیج  دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با شعار 《دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی》 در مدارس جهرم برگزار خواهد شد.
به گزارش تنویر جهرم، فرشید میرزایی فرمانده بسیج دانش آموزی جهرم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مراسم هفته بسیج  دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با شعار 《دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی》 در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پسران برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی گفت: یکشنبه ۷ آبان، اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی با عنوان 'دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری' نامگذاری شده است.

میرزایی با بیان اینکه 8آبان‌ماه روز دوشنبه تحت عنوان 'دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی' نامگذاری شده است، گفت: در دومین روز از هفته بسیج دانش آموزی صبحگاه مشترک ایثار و شجاعت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی تحت عنوان 'دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری' نامگذاری شده که در این روز مبلغین فرهنگی در صبحگاه مدارس حاضر می‌شوند.

فرمانده بسیج دانش آموزی جهرم روحیه ولایتمداری و شهادت طلبی بسیجیان را ستود و اظهار داشت: چهارشنبه دهم آبانماه بعنوان روز 'دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری' نامگذاری شده که در این روز به دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای دانش‌آموز خواهیم رفت.

میرزایی افزود: دیدار فرماندهان واحدهای پوینده و پیشگام با فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم از جمله برنامه‌های پنجمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار 'دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی' است.

وی با اشاره به تقارن ششمین روز هفته بسیج دانش‌آموزی با روز جمعه گفت: این روز به عنوان' دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی' نامگذاری شده که کوهپیمایی و سخنرانی یکی از دانش‌آموزان پیشگام در نماز جمعه از برنامه‌های این روز است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی با اشاره به نامگذاری شنبه ۱۳ آبان‌ماه با عنوان 'دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی' و اینکه مهم ترین برنامه هفته بسیج دانش آموزی حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی در ذات و جوهره انقلاب اسلامی است و آگاه کردن دانش آموزان با رخداد ها و وقایعی که در 13 آبان های تاریخ معاصر رخ داده و نیز آگاهی با فضاسازی هایی که استکبار بر علیه انقلاب اسلامی ایران انجام می دهد لازم و ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: