آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: شان و منزلت سپاه بالاتر از این است که وارد مسائل کم اهمیت سیاسی بشود اما در مواقع لازم تذکرات مناسب به مسئولان و جریانات سیاسی داده می شود.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با سرپرست، معاونان و مدیران شهرداری شیراز با بیان اینکه این مجموعه در پیگیری مطالبات مردم و مسئولان شیراز عملکرد مناسبی داشته است، گفت: مدیران آینده شهرداری شیراز فارغ از نگاهِ سیاسی از تجربیات ارزشمند مدیران متعهد بخش های مختلف شهرداری و دلسوزان شهر شیراز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سپاه فجر بدون نگاهِ سیاسی و در راستای انتفاع مردم و خدمت رسانی بهتر به شهروندان با تمام مدیران و سازمان ها همکاری می کند، خاطرنشان کرد: ایجاد چالش و تنش در مجموعه ای مانند شهرداری نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه دغدغه های مردم و مشکلات شهر را افزایش می دهد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه طرح های قرارگاه امنیتی - اجتماعی و محرومیت زدایی شهید اسکندری در پانزده منطقه آلوده در عمق و حاشیه شهر شیراز اجرا می شوند، گفت: امیدواریم به میزانی که سپاه در طرح های محرومیت زدایی سرمایه گذاری می کند بتوانیم از مشارکت مسئولان استان فارس هم در این طرح ها بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه اعتبار بسیار خوبی از سوی سپاه برای طرح های محرومیت زدایی پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد و علمای استان فارس نسبت به طرح های قرارگاه امنیتی - اجتماعی و محرومیت زدایی شهید اسکندری توجیه شده اند و گزارش اقدامات و فعالیت های این قرارگاه بصورت نوبه ای در طول سال در اختیار مردم، مدیران و رسانه های فارس قرار خواهد گرفت.
سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر پشت صحنه جریانات سیاسی را در استان فارس و شیراز بصورت دقیق رصد می کند، گفت: شان و منزلت سپاه بالاتر از این است که وارد مسائل کم اهمیت سیاسی بشود اما در مواقع لازم تذکرات مناسب به مسئولان و جریانات سیاسی داده می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی عناصر و جریان های ضد انقلاب برای برگزاری برنامه هایی در راستای بی ثبات سازی فضای کشور در استان فارس، گفت: به عناصر وابسته ضد انقلاب هشدار می دهیم استان فارس دیار پانزده هزار شهید ولایتمدار است و هرگز جولانگاه جریان های ضد انقلاب نخواهد شد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه فجر با همراهی دستگاه قضایی و سایر نهادهای انقلابی و امنیتی استان اجازه برگزاری هرگونه برنامه ای با محتوای ضد انقلابی را در فارس نخواهند داد.

وی با بیان اینکه استان فارس یکی از مناطق مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: جریان های ضد انقلاب با استفاده از تمام ظرفیت ها بخصوص فضای مجازی و تبلیغات در شبکه های تلویزیونی برای برهم زدن فضای سیاسی و امنیتی استان برنامه ریزی کرده اند اما با حضور و وحدت مردم انقلابی و مسئولان مومن و متعهد فارس نقشه های آنان مانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.

سردار غیاثی با اشاره به سخنرانی توهین آمیز رییس جمهور آمریکا، گفت: علت اصلی عصبانیت آمریکا شکست طرح های استکبار جهانی برای منطقه غرب آسیاست و آن ها دلیل اصلی این شکست ها را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

وی با بیان اینکه آمریکا یک کشور غیرقابل اعتماد و حیله گر است، گفت: سخنرانی توهین آمیز و تهدیدات پوچ ترامپ ارزش پاسخگویی ندارند و تاثیری بر حرکت پُرشور ملت ایران در مسیر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی نیز نخواهد گذاشت، همگان بدانند وحدت ملت انقلابی ایران و سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی خدشه ناپذیر است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و روحیه جهادی رمز موفقیت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه نیروی محوری مقابله کننده با گروه های تروریستی در منطقه است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به تهدیدات دشمنان آمادگی کامل دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: