آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: حضور میلیونی شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در مراسم پیاده روی اربعین تجدید بیعت با آرمان های کربلا و اعلام آمادگی برای دفاع همه جانبه از اسلام ناب محمدی (ص) است.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین گُواه دلدادگی شیعیان جهان به امام حسین (علیه السلام) است، گفت: دوستداران اهل بیت (علیم السلام) و دست اندرکاران این مراسم با توجه به حضور میلیونی زائران اربعین و با بهره گیری از معارف اهل بیت (علیهم السلام) و آموزه های دین اسلام ویژه برنامه های فرهنگی و تبلیغی را در حاشیه این مراسم برگزار کنند.

وی با اشاره به نقش بزرگ و تاثیرگذار حضرت زینب (سلام الله علیها) در ترویج فرهنگ عاشورا، گفت: حضور میلیونی شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در مراسم پیاده روی اربعین تجدید بیعت با آرمان های کربلا و اعلام آمادگی برای دفاع همه جانبه از اسلام ناب محمدی (ص) است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برپایی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) در ایام اربعین یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی و دینی است، گفت: استان فارس با برپایی این موکب یک گام بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ائمه اطهار (علیهم السلام) و گام بزرگی در راستای معرفی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) به شیعیان سراسر جهان است.

وی افزود: راه اندازی دفتر موکب احمد بن موسی (علیه السلام) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در راستای ایجاد انسجام و هماهنگی در بین نیروهای انقلابی و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم پیاده اربعین حسینی صورت گرفته است.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر همگام با خیران و دوستداران اهل بیت (علیه السلام) در برپایی موکب احمد بن موسی (ع) مشارکت دارد، گفت: برپایی این موکب با این حجم پذیرش بیش از هشتاد و دو هزار زائر یک کار بسیار بزرگ بوده است بصورتی که سپاه فجر سال گذشته تامین امنیت موکب احمد بن موسی(ع) را بر عهده داشت و روزانه چهل هزار تردد طِی ایام برپایی این موکب ثبت و کنترل شد.

وی با بیان اینکه بسیجیان تیم های مهندسی سپاه فجر نقش اصلی را در ساخت تاسیسات موکب احمد بن موسی (ع) بر عهده دارند، گفت: سال گذشته طی هجده روز خدمات رسانی به زائران، هیچگاه سیستم آبرسانی و برق رسانی این موکب قطع نشد و پذیرایی از زائران اربعین حسینی به بهترین نحو ممکن انجام شد.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز درمانگاه تخصصی موکب احمد بن موسی (ع) با حضور پزشکان و پرستاران بسیجی خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه ارتباط زائران و مهمانان موکب احمد بن موسی (ع) با دست اندرکاران این مجموعه خدمت رسان حفظ می شود، خاطرنشان کرد: سپاه فجر و بسیج استان فارس در حاشیه برپایی موکب احمد بن موسی (ع) برنامه های متنوع فرهنگی را برای بهره بردن حداکثری زائران از مراسم اربعین حسینی برگزار خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: