آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز مطرح کرد:
سرهنگ پاسدار زارعی گفت: در شش ماهه نخست امسال 300 میلیون تومان تسهیلات از سوی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله با سود 10 درصد و با هدف ایجاد اشتغال در مسیر راه‌اندازی واحدهای تولیدی زودبازده پرداخت شده است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛ سرهنگ پاسدار موسی زارعی در نشست هماهنگی طرح‌های اقتصاد مقاومتی از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در شیراز خبر داد و اظهار داشت: فعالان و متقاضیانی که با حمایت سپاه ناحیه ثارالله واحدهای تولیدی راه‌اندازی کرده‌انددر قالب این نمایشگاه دست‌آوردهای خود را در معرض عموم قرار می‌دهند.

سرهنگ زارعی گفت: در شش ماهه نخست امسال 300 میلیون تومان تسهیلات از سوی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد:این تسهیلات با سود 10 درصد و با هدف ایجاد اشتغال برای افرادی که دوره‌های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی را طی کرده‌اند و در مسیر راه‌اندازی واحدهای تولیدی زودبازده در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.


وی تصریح کرد: سپاه ناحیه ثارالله شیراز در رابطه با طرح‌های اشتغال‌زایی و آموزشی اقتصاد مقاومتی، به‌عنوان دهکده اقتصاد مقاومتی در شیراز مطرح است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی واحدهای تولیدی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله از دیگر فعالیت‌های این ناحیه است.

وی با اشاره به اینکه برای برخی متقاضیان توسط سازمان مرکز تحقیقات کشاورزی مدرک صادر شده است، افزود: برای متقاضیانی که در خشک‌کن میوه، پرورش بلدرچین، پرورش زالو و ترشیجات دوره‌های آموزشی را فرا گرفته‌اند مدرک صادر شده و بعد از راه‌اندازیِ طرح‌های اقتصاد مقاومتی از متقاضیان در محدوده غرب شیراز در قالب تسهیلات و آموزش حمایت می‌شود.

سرهنگ زارعی افزود: طرح دانش‌بنیان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که حاصل نخبگان بسیجی است، هفته بسیج رونمایی می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: