گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
فرمانده سپاه فراشبند در مراسم یادواره شهدای دانش آموز: اگر درس ایثار و شجاعت شهید فهمیده از کتاب های درسی حذف گردید باید بسیجیان ما دانش آموزان و معلمان انقلابی ما خواستار احیاءمجدد آن بشوند و آتش به اختیار اینجا ها معنی دارد
به گزارش تنویر فراشبند ؛ فرمانده سپاه ناحیه فراشبند صبح روز گذشته  در مراسم یادواره 86 شهید دانش آموز شهرستان فراشبند بیان داشتند؛ مجلس شهدا تقدس خاصی دارد و بسیار مقدس چراکه شهدا از خودشان رها شدن و به خدا پیوستند، و جامعه به یاد شهیدان زنده است و تاریخ ما را شهیدان زنده نگه داشته اند، و لذا ماباید دنباله رو یاد شهیدان باشیم نه با حرف بلکه در میدان عمل و شهدا ستاره های هستند که باید به آنها نگاه کنیم تا راه را گم نکنیم.

سرگرد عابدی با بیان اینکه وصیعت شهدا پیروی از ولایت فقیه هست بیان کردند؛ اعمال و رفتار شهدا برای ما درس است و یکی از این درس ها، درس ولایت مداری است، خداوند بزرگ نعمت ولایت فقیه را به ما هدیه داده است و توصیه و وصیعت شهدا پیروی از ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه سپاه فراشبند با توجه به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و خصوصیات این شهید بصیر افزود؛ جوانان و نوجوانان و دانش آموزان ما باید ویژگی ها و خصوصیات های امثال شهید حسین فهمیده را بدانند و به آنها عمل کنند، و امروز دانش آموز انقلابی و بصیر بایید مانند حسین فهمیده ها باشند.

دانش آموزان و معلمان ما باید خواستار مجدد احیاء درس شهید فهمیده بشوند این یعنی آتش به اختیار


وی با اشاره به اینکه درس شجاعت و ایثار این نوجوان از کتاب های درس حذف گردید بیان کردند؛ اگر درس ایثار و شجاعت این نوجوان از کتاب های درسی حذف گردید باید بسیجیان ما دانش آموزان و معلمان انقلابی ما خواستار احیاءمجدد آن بشوند و آتش به اختیار اینجا ها معنی دارد، انقلابی گری در اینجاها معنی دارد و باید به سند بنیادین آموزش و پرورش توجه کرد نه به امثال سندهای 2030(بیست و سی)  .

فرمانده بسیج سپاه فراشبند دانش آموز را سرمایه نطام و انقلاب دانسته و اظهار داشت؛ امروز جامعه ما به جوانان و نوجوانان انقلابی و بصیر و پا به رکاب ولایت نیاز دارد و شما دانش آموزان عزیز سرمایه های این نظام و انقلاب هستید و انشاءالله آینده این انقلاب و نظام در دستان توانمند شما دانش آموزان است.

سرگرد عابدی افزود؛ امروز می بایست مراقب نفوذ دشمن بود و نباید دشمن در ما نفوذ پیدا کند و نباید شیطان برمامسلط شود  چراکه این حق شهدای ما نیست، دشمن از راه های گوناگون قصد رخنه و نفوذ دارد و یکی از این آنها فضای مجازی است، ایجاد شبه می کند و مسائل غیر اخلاقی را ترویج می دهند، وجوانان ما را مقابل دین و اسلام قرار می دهند.

فرمانده سپاه فراشبند با اشاره به جریان جعلی 7 آبان خاطر نشان کرد؛ دشمن ما جریان جعلی 7 آبان را راه اندازی می کنند، تا مردم را در مقابل نطام و دین و اسلام قرار دهند که بحمدالله این نقشه دشمن خنثی شد، و اما دشمنان این نطام و انقلاب بدانند اگر آنها جریان جعلی 7 آبان را برنامه ریزی می کنند ما نیز 8 آبان و 13 آبان را داریم.

سرگرد عابدی فرمانده سپاه فراشبند با توجه به پیشرو بودن مراسم 13 ابان فرمودند؛ در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است. انشاالله روز 13 آبان همه معلمان،دانش آموزن و مردم بصیر فراشبند با اتحاد در مقابل نظام سلطه خواهند ایستاد، تا بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان بیندازند.

 

انتهای خبر./

نام:
ایمیل:
* نظر: