جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
به همت کانون بسیج حقوق دانان شیراز:
به همت کانون بسیج حقوق دانان شیراز ششمین جلسه شورای راهبردی بسیج حقوق دانان برگزار شد

به گزارش روابط عومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس؛ جلسه ششم شورای راهبردی بسیج حقوق دانان در تاریخ هفدهم مهرماه ۹۶ با حضور اعضا و یوسفی، رئیس سازمان بسیج حقوق دانان فارس تشکیل شد.

 

 مصطفی بردبار گفت: ششمین جلسه شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شیراز با سه دستور العمل ظرفيت فعلي اقدامات راهبردي در قالب سازمان هاي مردم نهاد، فرايند عملي اقامه دعوي توسط اين سازمانها و نهادهاي مرتبط با آن و راهكار هاي اجرايي شورا در تقويت سازمان هاي مردم نهاد و آثار برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: در این جلسه اعضای محترم بر شاخص های فراجناحي و غیر سیاسی بسیج تاکید نموده و شاخص هایی مانند انقلابی بودن و اخلاص و نیز عمل گرایی را به عنوان خطوط اصلی مسیر پیش روی این شورا و بسیج تبیین کردند.

 

دبیر شورای راهبردی بسیج حقوق دانان شیراز  ادامه داد: مسائل مختلفی از جمله تهدید ها و فرصت های سازمان های مردم نهاد مورد مداقه قرار گرفت و بحث های تفصیلی بر پایه خط مشی های تعیین شده مطرح و به اظهار نظر اعضا گذاشته شد.

 

بردبار مطرح کرد: جمع بندی مقتضی نیز صورت گرفت که با لحاظ بعد اجرایی موضوع، طی روزهای آینده به اطلاع حقوق‌دانان محترم خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: