کد خبر: ۱۱۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
بسیج دانشجویی سپاه ناحیه فسا :
شورای نبیین مواضع بسیج دانشجویی بمناسبت 13 آبان بیانه صادر نمود.
به گزارش تنویر ، شورای نبیین مواضع بسیج دانشجویی سپاه ناحیه فسا بمناسبت 13 آبان بیانه صادر نمود.
متن بیانیه بشرح ذیل می باشد :
بسم الله الرحمن الرحیم

✍ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده ایم. ما همه شعارهایمان را با عمل محک زده ایم.(صحیفه نور، جلد 21)
سالروز 13 آبان ماه، یادآور حوادثی است که تبعید رهبر کبیر انقلاب و کشتار دانش آموزان حق طلب در ایام انقلاب اسلامی توسط رژیم آمریکایی طاغوت از آن جمله است. این روز در تاریخ پرفراز و نشیب جنبش دانشجویی مسلمان ایران نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زمانی که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، سفارت دولت توطئه گر آمریکا را اشغال کرده و اسناد جاسوسی آن ها را علیه انقلاب اسلامی افشا کردند و به همین سبب نیز، این واقعه « انقلاب دوم» نامیده شد و سفارت خانه ایالات متحده «لانه جاسوسی» نام گرفت؛حال چه بعضی ها از این رخداد ها خوششان بیاید و چه خوششان نیاید!!!!!
13 آبان نماد انقلابی به پیش آهنگی نسل حاضر و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده اند .
این روز یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی به بار نشاندند.
حماسه سیزدهم آبان ماه ثابت کرد که همه قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی از درون پوچ و پوشالی هستند. در 13 آبان مردم عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند، وحدت کلمه معنا شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه گشت. سیزدهم آبان درسی است برای همه مستضعفان تا چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند، نفی قدرت های استعماری را به منصه ظهور برسانند و در یک کلام با حماسه آفرینی، دیوار ظلم و ستم را بشکنند.
بسیج دانشجویی در شرایط حساس و مهم امروزی با قریب به گذشت چهار دهه از وقوع انقلاب اسلامی، با رصد اوضاع سیاست داخلی و شرایط منطقه و با تقویت حزم و دوراندیشی  در سایه راهبرد های ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب، دیگر بار به عنوان نماینده اهل فکر و اندیشه توده های مردم بر این حقیقت تاریخی اذعان دارد که آمریکا همان آمریکای جنایتکار، بدعهد و ستمگری است که بیش از نیم قرن ظلم و عداوت علیه ملت شریف ایران را در کارنامه خویش دارد. امروز و مخصوصاً پس از تجربه چند سال اخیر سازش با آمریکا این موضوع باید بر همگان اثبات شده باشد که در مواجهه با استکبار تئوری لبخند و سازش محلی از اعراب ندارد. باید این مهم بر اهل خرد مبرهن گشته باشد که ذات پلید استکبار را با مذاکره نمی توان تغییر داد و باید سودای رابطه با شیطان بزرگ را از سر بیرون راند چرا که سیاست جمهوری اسلامی ایران سیاست آشتی ناپذیری با آمریکاست.
علی هذه قاطعانه به همه کسانیکه دستی در آتش دوستی با آمریکای جهانخوار دارند هشدار می دهیم که چشم هایتان را باز کنید، پنبه ها را از گوش ها خارج نموده و به لفاظی های قلدرمآبانه دشمن گوش فرا دهید تا با تمام وجود بطلان تئوری برد-برد با ایلات متحده آمریکا را ادراک نمایید، فرمایشات مقام عظمای ولایت را سرلوحه امور خود قرار دهید و بدانید که کلید حل مشکلات در واشنگتن و نیویورک نیست
ما دانشجویان انقلابی دانشگاه های شهرستان فسا، اعلام می داریم که شعار «مرگ بر آمریکا» با چند مرحله مذاکره نمایشی و قدم زدن حذف شدنی نیست و ما نیز به تبع فرمایشات رهبرمان به آمریکایی ها بد بینیم  چرا که دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خود برتربین و غیر منطقی است .
در پایان نیز از همه دانشجویان و مردم انقلابی شهرستان شهید پرور فسا جهت حضور پرشوردر راهپیمایی سراسری 13 آبان دعوت می نماییم.

و من الله توفیق.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان فسا
نام:
ایمیل:
* نظر: