آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: استکبارستیزی یک شاخصه محوری و یکی از اصول اصلی انقلاب اسلامی ایران است که در همه اقشار مردم بخصوص دانش آموزان و دانشجویان مشاهده می شود.
به گزارش تنویر، تظاهرات ضداستکباری سیزدهم آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم انقلابی و با سخنرانی سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در شهرستان شیراز برگزار شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه سیزدهم آبان در برگیرنده سه رویداد مهم تاریخی است که مهم ترین آن ها  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کلام امام خمینی (ره) بعنوان انقلاب دوم لقب گرفت و اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی که چندین جلد کتاب است بیانگر طراحی توطئه های آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه غرب آسیا در این سفارت بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) حرکت دانشجویان را تایید کردند، گفت: این دانشجویان نام " پیرو خط امام " را بر خود نهادند و هرگونه وابستگی به گروه ها و جریان های سیاسی را از ذهن پاک کردند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دانشجویان پیرو خط امام یک عمل انقلابی را رقم زدند، گفت: اگر تسخیر لانه جاسوسی صورت نمی گرفت مطمئنا  آمریکایی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های دیگری می کردند و مشکلات جدی در مسیر انقلاب اسلامی پیش می آمد.

وی با بیان اینکه سیزدهم آبان بهترین فرصت برای تشریح جنایت های آمریکا در حق مظلومان و بشیریت است، گفت: استکبارستیزی یک شاخصه محوری و یکی از اصول اصلی انقلاب اسلامی ایران است که در همه اقشار مردم بخصوص دانش آموزان و دانشجویان مشاهده می شود.

سردار غیاثی افزود: دستگاه های متولی به موضوع مهم طراحی و اجرای هدفمند برنامه های محتوایی در راستای تقویت روحیه جهادی و استکارستیزی در دانشگاه ها و آموزش و پروش با هدف آگاه سازی دانش آموزان و دانشجویان نسبت به توطئه های امریکا شیطان بزرگ توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه توطئه های آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری نقش بر آب شده اند، گفت: انسجام مسئولان و اتحاد ملت ایران حول محور ولایت فقیه و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) عوامل تعیین کننده در استمرار مسیر انقلاب اسلامی و ناکامی توطئه های دشمنان هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در موضع مناسبی نسبت به جنگ نرم و سخت دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: امروز قدرت نفوذ معنوی ایران در حیاط خلوت آمریکا و در حوزه جنگ نرم مشاهده می شود و این حاصل حضور موثر و هدفمند آحاد ملت ایران و نیروهای مسلح کشور در عرصه هایی است که مصالح انقلاب اسلامی تعیین می کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره با حضور موثر در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تکلیف خودشان را عملی می کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به مرحله استیصال رسیده اند و تحریم ها و سایر اقدامات انفعالی آمریکا هرگز نمی تواند تصمیم ملت ایران را عوض کند.

سردار غیاثی با بیان اینکه سیزدهم آبان نماد استکبار ستیزی و وحدت ملت ایران است، گفت: موضوعات مهم تقویت روحیه جهادی و استکبار ستیزی، انسجام، همدلی، صمیمت و تبعیت محض از ولایت همواره مورد توجه دانش آموزان و دانشجویان قرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: روزهایی نظیر سیزدهم آبان یک فرصت مناسب برای حضور گسترده و موثر مردم انقلابی فارس در راستای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در مراسم و تجمعات انقلابی، گفت: همزمان با سالروز اربعین حسینی تجمع بزرگ اربعینیان شیراز با حضور گسترده مردم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) برگزار خواهد شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: