گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
خروش فرزندان سید علی خامنه ای در سیزدهم آبان ماه
با فرارسیدن روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی دانش آموزان انقلابی مدارس مختلف شهرستان ممسنی در هر پایه و مقطع تحصیلی با حضور در تظاهرات یوم الله 13 آبان ماه سال 1396 مشت محکمی بر دهان استکبار و رئیس جمهور دیوانه شان زندند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی با فرارسیدن روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی فرزندان سلحشور سید علی حسینی خامنه ای (مد ظله العالی) و سربازان جوان و نوجوان انقلاب خمینی(ره) در مدارس مختلف شهرستان ممسنی در هر پایه و مقطع تحصیلی با حضور در تظاهرات یوم الله 13 آبان ماه سال 1396 مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی ، صهیونیسم ، آمریکای جهانخوار و رئیس جمهور دیوانه شان زندند.

 

گفتنی است سال 1357 در چنین روز جمعی از دانش آموزان و دانشجویان به طرفداری از انقلاب اسلامی و جهت اعتراض به حکومت پهلوی در محوطه دانشگاه تهران دست به تظاهرات و اعتراض زدند که ماموران رژیم ستمگر طاغوت پهلوی آنان را به خاک و خون کشیدند و چنین روزی به یاد آن شهدای دانش آموز به روز دانش آموز هرت یافت و هر ساله دانش آموزان انقلابی و مومن با حضور پر شور و با عظمت خود دفاع از مظلومین و نزاع همیشگی با استکبار را به صورت نمادین به چشم جهانیان میکشند.

لازم به ذکر است که یک سال بعد از این واقعه یعنی در 13 آبان 1358 دانشجویان انقلابی با یورش به لانه جاسوسی آمریکا آنرا تسخیر کرده و ضمن کشف اسناد مخدوش و نابود شده بسیار زیاد از این لانه جاسوسی ، با همت و پشتکار تمام اسناد را احیا و رمز گشایی کردند و استکبار جهانی را به رسوایی کشیدند. امام راحل(ره) نیز با حمایت کامل از دانشجویان انقلابی و مومن ، حرکت آنان را به جا و به موقع خوانده و تایید کردند.

در انتها نیز گفتنی است در شهرستان ممسنی امسال نیز به رسم دیرین هر ساله مسئولین شهرستان و سپاه ناحیه ، دانش آموزان و دانشجویان و سایر اقشار انقلابی ممسنی با حضور طوفانی خود استکبار جهانی و صهیونیسم را زیر قدم های قاطع و محکم خود له کردند و با شعار ها و پوسترهایی که در دست داشتند بیزاری خود را نسبت به سخنان اخیر رئیس جمهور تهی مغز آمریکا اعلام کردند.






انتهای گزارش

224224/160
نام:
ایمیل:
* نظر: