جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۹:۲۷
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
روابط عمومی سپاه قیروکارزین برگزار نمود؛
ابراهیم پورگفت:درحال حاضر نیز که به اربعین حسینی نزدیک می شویم پیاده روی زائرین حسینی نیز با جمعیت دهها میلیونی پادزهری علیه دشمنان خواهد بود.
به گزارش تنویر،روابط عمومی وتبلیغات سپاه قیروکارزین چهارمین گردهمایی فرهنگ نهادی با موضوع نفوذ بیگانگان(بخصوص آمریکا)درایران ،درنمازخانه ناحیه برگزارنمود.
گردهمای فرهنگ نهادی با موضوع نفوذ
این برنامه که درروز سیزدهم آبانماه برگزار شد حجت الاسلام مصطفی ابراهیم پور،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قیروکارزین،ضمن اشاره به واقعه تسخیر لانه جاسوسی واینکه امام راحل ازآن بعنوان انقلاب دوم یاد کرد بیان داشت:سلسله نفوذ  از دیرباز یعنی از سالیان سال قبل ازانقلاب تا بحال از طرف بیگانگان درایران جهت حفظ منافعشان وجود داشته ومطمئنا از این به بعد نیز این مقوله را دنبال خواهند کرد.ودر این مسیر از راه وروشهای مختلف اعم از نظامی،قرهنگی وغیره بهره جسته اند.همواره یکی از شیوه هایشان استفاده از شخصیتهای مختلف نظام بوده است وموفقیتهایی نیز داشته اند از جمله با استفاده از افراد نفوذی فتنه 88 را به راه انداختند ونظام را با چالش جدی روبرو کردند.
ابراهیم پور درادامه تشریح نمود:کشورهای مرتجعی همچون عربستان سعودی وامارات نیز در جهت اهداف غرب در تقابل با ایران قرار گرفته اند.اما با وجود تمام تلاشهای استکباری که سردمدارشان آمریکاست کشور ما با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب نه تنها از نفوذ اغیار در کشور جلوگیری کرده اند بلکه توانستند منافع آنان را درکشورهای دیگر نیز بامخاطره روبرو کنندوبا کمک به محور مقاومت درسوریه ولبنان وعراق ودیگر کشورها صلابت خود راحفظ کنندوخاری درچشم مستبدین جهان باشند.
وی درادامه اشاره ا ی هم به پیاده روی اربعین داشت وگفت:درحال حاضر نیز که به اربعین حسینی نزدیک می شویم پیاده روی زائرین حسینی نیز با جمعیت دهها میلیونی پادزهری علیه دشمنان خواهد بود. 
گردهمای فرهنگ نهادی با موضوع نفوذ 
گردهمای فرهنگ نهادی با موضوع نفوذ 
گردهمای فرهنگ نهادی با موضوع نفوذ 

نام:
ایمیل:
* نظر: