پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۰:۵۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری هفته بسیج
سرهنگ توکل با اشاره به آغاز هفته مبارک بسیج از اجرای برنامه های محوری با شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه آن شهرستان، در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، از اجرای بیش از 150 برنامه محوری در پایگاهها، حوزه های مقاومت بسیج و ناحیه جهرم خبر داد.

سرهنگ توکل در این نشست خبری ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت پیامبر ختمی مرتبت و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره 1200 شهید گلگون کفن شهرستان جهرم، اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج همراه با فضاسازی سطح شهرستان از روز دوشنبه 29 آبانماه با شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی"  آغاز می گردد.

وی با اشاره به هدف گذاری برنامه های بسیج در راستای ترویج گفتمان انقلابی گری از جمله برنامه های این هفته را دیدار با آیت الله دژکام، امام جمعه جهرم و بخش های چهارگانه عنوانه نمود.

فرمانده سپاه جهرم یکی دیگر از هدف گذاریهای برنامه بسیج را تقویت روحیه استکبار ستیزی معرفی نمود و افزود: اجرای برنامه های نشسستهای روشنگری، میقات صالحین، رزمایش سایبری در فضای مجازی و برگزاری یادواره های شهداء نام برد.

سرهنگ توکل یکی دیگر از هدف گذاریهای برنامه های بسیج را خدمات اجتماعی و خدمت رسانی به مردم در قالب اردوهای جهادی و طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی عهنوان داشت که در هفته مبارک بسیج نیز تیمهای خدماتی درمانی و گروههای جهادی به مناطق محروم سطح شهرستان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به مردمی کردن اجرای برنامه های هفته بسیج از حمایت قاطع سپاه از اجرای برنامه ها و فعالیتهای مختلف فرهنگی در راستای ترویج گفتمان ولایت و ارزشهای انقلاب خبر داد و افزود: از برگزاری اینگونه برنامه ها توسط اقشار مختلف سطح جامعه استقبال و از آن حمایت خواهیم کرد چون به نظر ما اخلاق، روحیه تفکر و عمل بسیجی در بین تک تک اعضای جامعه هست و همه را بسیجی می دانیم.

سرهنگ توکل نمونه بارز این سخن را سیل کمکهای اقشار مختلف جامعه با هر بضاعتی به زلزله زدگان غربق کشور عنوان نمود.

فرمانده سپاه جهرم از اجرای ویژه برنامه اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در مصلای نماز جمعه با عنوان "شکوه مقاومت" همراه با تجدید بیعت با آرمانهای امام خامنه ای(مدظله العالی) در روز 5 آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، خبر داد.

وی در پایان با مهم دانستن مسجد محوری و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد از دیگر اهداف برنامه های بسیج را مسجد محوری و حضور جوانان و سایر اقشار در مساجد محله ها و برگزاری نماز جماعت عنوان نمود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: