آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: همزمان با هفته بسیج بیمارستان صحرایی سپاه فجر با حضور پزشکان متخصص بسیجی در منطقه پاسارگاد برپا خواهد شد.
به گزارش تنویر، نشست خبری تشریح برنامه هفته بسیج در استان فارس با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه امروز شاهد تجلی الگوی بسیج در سایر کشورها هستیم، گفت: مردم در سوریه و عراق با روحیه بسیجی در عرصه مقابله با گروه های تروریستی نظیر داعش حضور پیدا کرده اند.

وی با اشاره به لزوم بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: سازمان بسیج سازندگی استان فارس با فراهم آوردن توان تخصصی و بهره گیری از مشارکت مردم یکی از مناطق زلزله زده را بازسازی خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه طرح ملی اعتلای بسیج بمناسبت هفته بسیج رونمایی شده است، گفت: این طرح در محورهای گشت بسیج با هدف ارتقای امنیت محلات، طرح سلامت پایدار، طرح کرامت با هدف مقابله با ناهنجاری های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد در 32 منطقه فارس، طرح خدمت بی منت بسیج سازندگی با هدف حضور مستمر سه ساله در مناطق محروم و ایجاد صتدوق های قرض الحسنه در مساجد اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه مسجد توسط مردم تشکیل و اداره می شود و هدف آن بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه در هفته بسیج هر پایگاه بسیج یک برنامه، هر حوزه بسیج دو برنامه و هر ناحیه بسیج سه برنامه محوری را برگزارخواهند، کرد، گفت: برگزاری مجمع استانی بسیج فارس، تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با پنجم آذر، برگزاری همایش تجلیل از شبانان (چوپانان)، حضور حلقه های صالحین بسیج در نمازجمعه، حضور در نمایشگاه کتاب شیراز، اردوهای جهادی در مناطق محروم، برگزاری برنامه شبانه هفته بسیج با پخش زنده از شبکه فارس و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران تعدادی از برنامه های شاخص هفته بسیج در استان فارس هستند.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج " بسیج از مردم و در خدمت مردم " است، گفت: برگزاری همایش نقش روحانیت در اقتصاد مقاومتی و تجلیل از بانوان فعال و افتخارآفرین در عرصه اقتصاد مقاومتی دو برنامه مهم هفته بسیج در استان فارس خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: همزمان با هفته بسیج بیمارستان صحرایی سپاه فجر با حضور پزشکان متخصص بسیجی در منطقه پاسارگاد برپا خواهد شد و طبق پیش بینی حداقل سیصد میلیون تومان دارو و خدمات پزشکی بصورت رایگان به مردم ارائه خواهد کرد.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج یازده درمانگاه سپاه فجر در شهرستان ها و دو درمانگاه اعتماد کسائیان و بقیه الله در شیراز بصورت رایگان بیماران را ویزیت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج حقوقدانان بسیجی با حضور در مساجد بصورت رایگان به عموم مردم مشاوره حقوقی ارائه می کنند، گفت: طِی هفته بسیج 158 پروزۀ محرومیت زدایی افتتاح خواهند شد و از پهباد دانش بنیان بسیج که در زمینه کشاورزی و سم پاشی مزارع طراحی شده رونمایی خواهد شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: