گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
با حضور اصحاب رسانه شهرستان سپیدان؛
نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپیدان به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه شهرستان به منظور تشریح برنامه های بسیج در محل سالن کنفرانس ناحیه مقاومت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سپیدان: نشست خبری هفته بسیج با حضور سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان در جمع خبرنگاران شهرستان سپیدان برگزار شد.

ایشان ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با اشاره به رویکرد بسیج برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی اظهار داشت: امروز بسیج فعالیت‌های خود را در دو بخش درون سازمانی به عنوان پیش‌روندگی و برون سازمان یعنی پیش‌برندگی در دستور کار دارد که همه اینها برای پیشبرد اهداف نظام است.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده بودند که بایدبه ارتش ده‌ها میلیونی برسیم، امروز به ارتش ده‌ها میلیونی رسیدیم و امروز نیاز است که بحث درون سازمانی اینها مدیریت شود.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان ادامه داد: امروز باید در جامعه نقش  موثری ایفا کنیم که این مسئله در بخش برون سازمانی و پیش‌برندگی ضروری است که در این راستا چند برنامه باید مدنظر قرار بگیرد.

رستمی در ادامه مسجدمحوری را به عنوان یکی از برنامه‌های برون‌سازی عنوان کرد و افزود: در بحث برون‌سازمانی و پیش‌برندگی بحث مسجدمحوری را داریم که باید برنامه‌های خود را در صورت امکان در مساجد اجرا کنیم تا مسجد به جبهه فرهنگی تبدیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان به فعالیت‌های سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: بحث دیگر در زمینه محرومیت‌زدایی است، گروه‌های جهادی در تمام برنامه‌هایی که انقلاب نیاز داشته حضور جدی داشتند و اکنون هم در زلزله کرمانشاه حضور دارند و ما هم آمادگی داریم که نیروهای خودمان را به مناطق اعزام کنیم و در بخش محرومیت‌زدایی با نگاه بومی و درون شهرستانی تیم‌های پزشکی در حال آماده‌سازی برای ارائه خدمات در مناطق محروم هستند.

رستمی با اشاره به فعالیت‌های سپاه در راستای اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: در زمینه اقتصادمقاومتی، کمک به اشتغالزایی و کارآفرینی در بین جوانان، کارآفرینی، کارآموزی و آموزش را دستورکارخود داریم.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح گشت‌های محله‌محور برای تأمین امنیت در محله‌ها از سوی پایگاه‌های مقاومت تصریح کرد: برای برقراری امنیت بیشتر در محله‌ها، گشت‌های محله‌محور به صورت تیم‌های پیاده از 5 آذر اجرا می‌شود که هر پایگاه باید امنیت حوزه خودش را تأمین کند؛ چراکه به امنیت پایدار در محلات نیاز داریم در گشت‌های محله محور در این راستا می‌باشند.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه هفته بسیج از دوشنبه ۲۹آبانماه آغاز خواهد شد، اظهار داشت :با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری نموده اند، روز اول بسیج به عنوان بسیج اقتصادمقامتی وسازندگی نامگذاری  گردیده که برگزاری همایش طلایه داران سازندگی و تجلیل از برترین های فعال اقتصادی از برنامه های مهم این روز می باشد

وی در تبیین عناوین هفته بسیج خاطرنشان کرد:بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی عنوان دومین روز از هفته بسیج است که در این روز اعزام نیروهای جهادی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بسیجیان شهرستان در دو درمانگاه رئیسی و درمانگاه جنوب شهر اردکان وهمچنین ودرمانگاه هماشهر را در برنامه ها خواهیم داشت.

فرمانده سپاه سپیدان، بسیج اعتلای فرهنگی واجتماعی را عنوان روز سوم از ایام بسیج برشمرد وافزود:در این روز برگزاری جلسات نهضت های روشنگری را در سطح شهرستان پیش بینی کرده ایم.

سرهنگ رستمی در ادامه افزود : در روز پنج شنبه چهارمین روز بسیج که تحت عنوان بسیج اندیشه ورزی و تولید علم نامگذاری شده است ،علاوه برمراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا، یادواره شهدای دانش آموز را در دانشگاه پیام نور واحد سپیدان برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ارشد بسیجیان سپیدان، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه وسخنرانی فرماندهی سپاه در خطبه های نماز جمعه را از برنامه های روز پنجم یعنی روز بسیج مسجد محوری و ولایت محوری اعلام کرد.

وی در ادامه افزود : همایش سالانه امربه معروف و نهی از منکر با موضوع گفتمان مقاومت و بسیجیان جهان اسلام، اهم برنامه روز ششم با عنوان بسیج، دولت مقاومت واستکبار ستیزی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان با بیان اینکه عمده برنامه ما در روز ۵ آذر که تحت عنوان بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی می باشد، انجام خواهد گرفت ، تصریح کرد:تجمع بزرگ بسیجیان و آغاز طرح گشت های محله محور حماسه خدمت و امنیت از بارزترین برنامه های این روز است.

سرهنگ رستمی نشست خبری با خبرنگاران، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ،تبلیغ در سطح شهرستان و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ایستگاه مشاوره را از برنامه‌های برنامه ریزی شده قبل از آغاز هفته بسیج ذکر کرد و یادآور شد: برنامه های امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته که در این ایام حدود ۱۵۰ برنامه‌در هفته بسیج به مرور در سپیدان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: