گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کمک های مردمی سپیدانی ها؛
فرماندار سپیدان از ارسال ۱۰کامیون محموله کمک‌های خودجوش مردم شهرستان سپیدان به مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ شبیر زارع خفری فرماندار و رئیس ستادمدیریت بحران شهرستان سپیدان با تسلیت به خانواده های داغدار و آسیب دیدگان این حادثه اعلام کرد:امروز پنج شنبه بیست وپنجم آبانماه، ۱۰دستگاه کامیون حامل کمک های مردمی ، دستگاه ها، نهادها وارگان های شهرستان با نظارت جمعیت هلال احمر شهرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

فرماندار سپیدان محموله های ارسالی را شامل ۱۰۰ هزار عدد آب معدنی، ۳۰۰ تخته پتو،تعداد زیادی کنسرو مواد غذایی و مربا، مقدار زیادی لباس و البسه گرم، مقدار قابل توجهی لوازم بهداشتی، شیرخشک جمعا به ارزش ۱۴۰میلیون تومان عنوان کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سپیدان در ادامه با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های مردم تا چهارم آذرماه ادامه دارد،تصریح کرد:هم اکنون جمعیت هلال احمر به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده و از عموم شهروندان نوعدوست این شهرستان می خواهیم کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه به این جمعیت تحویل دهند.

وی با قدردانی از کمک های مردم شهرستان و با اشاره به اعلام آمادگی برای کمک به مردم زلزله زده استان های غربی کشور اضافه کرد: کمک ها و اجناس اهدایی مردم باید نو باشد و با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان وستاد مردمی کمک به زلزله زدگان غرب کشور به مناطق زلزله ارسال می شود.
وی افزود: مردم شهرستان سپیدان می توانند با مراجعه به پایگاه هلال احمرشهرستان کمک های خویش را اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست مردم زلزله زده برسد.
وی با بیان این که جمعیت هلال احمر بر اساس لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه آماده دریافت کمک های مردمی شهرستان سپیدان است گفت: مردم خیر و نوعدوست سپیدان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب99999 نزد کلیه بانک ها و یا شماره کارت 4606-7006-3277-6104 نزد بانک ملت بنام جمعیت هلال احمر واریز کنند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سپیدان ادامه داد: همچنین شماره حساب های 702070 و 800300 نزد بانک ملی و همچنین شماره گیری از طریق تلفن همراه با کد #112*3*741* از راه های دریافت کمک های نقدی مردم است.
وی گفت: برای تسهیل در جمع آوری کمک ها، کد #724* نیز برای جمع آوری کمک های مردمی جهت زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص یافته است.
زارع حفری تاکید کرد: مردم از واریز کمک های نقدی به شماره های حساب های شخصی که در فضاهای مجازی اعلام می شود خودداری کنند و کمک های نقدی و غیرنقدی خویش را به مجموعه هلال احمر اهدا کنند تا به دست مردم زلزله زده برسد
نام:
ایمیل:
* نظر: