جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
فرمانده حوزه شهید زارع:
ستوان یکم پاسدار مهدی پورکریم فرمانده حوزه شهیدزارع به مناسبت هفته بسیج با حضور در پایگاه شهید حیدری روستای سیف اباد با اعضای شورای پایگاه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،ستوان یکم پاسدار مهدی پورکریم فرمانده حوزه شهیدزارع با حضور در پایگاه شهید حیدری روستای سیف اباد با اعضای شورای پایگاه دیدار کرد. در این دیدار فرمانده حوزه شهید زارع ضمن  تبریک فرار سیدن هفته بسیج وتقدیر و تشکر از فعالیتهای خالصانه بسیجیان پایگاه شهید حیدری گفت: تفکر ناب بسیجی در بردارنده همه خصایل نیکو، روحیه جهادی، مقاومت و استکبار ستیزی، ایثار و ازخودگذشتگی برگرفته از نهضت سرخ امام حسین (ع) در امتداد عاشوراست.
بسیج نماد اقتدار و بصیرت ملی است

وي با  تاکید بر لزوم اهتمام به فراهم سازی بسترها برای نقش پذیری‌ها و نقش‌آفرینی‌های بیشتر بسيج  در عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در صحنه اقتصاد مقاومتی و فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با تهاجم فرهنگی جنگ نرم دشمنان گفت:بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و سرنوشت‌ساز خود در عرصه‌های مختلف و نیز اتصال به اقیانوس بیکرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیزهمچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت‌، سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و‌آماده است.
فرمانده حوزه مقاومت شهیدزارع کوهنجان صريح كرد: بسیج نماد اقتدار‌، مقاومت و بصیرت ملی است که همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی‌سازی توطئه‌های فراروی کشور‌، در همه‌ی ابعاد مختلف اعم از فرهنگی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌، سیاسی و نظامی، گام‌های راهبردی تعیین کننده و اثرگذاری را در مسیر حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسالمی و پیشرفت و تعالی انقلاب و میهن اسلامی برداشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: