پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
فرمانده سپاه بقیه الله شیراز خبرداد:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: امسال با هدف گرامیداشت هفته بسیج، بیش از ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، بصیرتی، اجتماعی، نمایشگاهی و مذهبی توسط ۶۰۰ پایگاه مقاومت بسیج این ناحیه اجرا می شود.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگارما گفت: امسال با هدف گرامیداشت هفته بسیج، بیش از ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، بصیرتی، اجتماعی، نمایشگاهی و مذهبی توسط ۶۰۰ پایگاه مقاومت بسیج این ناحیه اجرا می شود.

اجرای ۱۲۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه بقیه الله(عج)شیراز
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز با اشاره به نامگذاری ایام هفته بسیج اشاره کرد: تجلیل از فرماندهان اسبق سپاه شیراز و حوزه های مقاومت تابعه، مسابقه بزرگ قرآن کریم در سطح شیراز، برگزاری نشست ادبی، برپایی نمایشگاه عکس بسیج و مسجد در مساجد، حضور نخبگان بسیجی در مراسم صبحگاه دانش‌آموزی در مدارس با هدف تبیین و ترویج گفتمان امام و رهبری و انقلابی‌گری، حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌ها در مساجد و مراکز علمی پژوهشی، برگزاری یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله، برپایی ایستگاه های سلامت، برپایی مسابقات ورزشی، عطرافشانی و زیارت قبور شهدا و شرکت در نماز جمعه، بخش‌هایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج است.
سرهنگ دوستدار اضافه کرد: در این هفته یادواره فرهنگی و اجتماعی، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و استکبار ستیزی، نشست های روشنگری و بصیرتی، مسابقات ورزشی و برنامه عمومی تدوین و طراحی شده است که اجرا خواهد شد.
برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در شیراز
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز از برگزاری یادواره شهدای محله با عنوان آبروی محله خبرداد و گفت: این یادواره‌ها در کنار منزل شهدا با حضور همسایگان و افراد محله در هفته بسیج برگزار می‌شود.
وی افزود: برپایی نمایشگاه در مساجد و مدارس تحت عنوان کارهای خودمانی با موضوع اقتصاد مقاومتی با هدف ترویج مصرف کالاهای تولید داخل با استفاده از شیوه‌های مختلف، از اقدامات شاخص در این هفته خواهد بود.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه در هفته بسیج کارگاهی با نام  چه کنم های والدین، برگزار می‌شود گفت: با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۳ قرار است که والدین دانش آموزان تحت پوشش در کارگاه هایی با نقش والدین در تربیت فرزندان و شیوه های تربیتی آشنا شوند.

تهیه ۱۵ جهیزیه زوج های جوان بسیجی
دوستدار در پایان با بیان اینکه افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج از برنامه‌های شاخص ناحیه در این هفته می باشد گفت: سرکشی از جانبازان بستری در آسایشگاه جانبازان، اجرای طرح حبیب و طرح احسان توسط بسیج اصناف ناحیه، برگزاری  مسابقه رزمی سلاح های سرد و در سطح کشور با همکاری هیئت کنگ فو استان فارس، عضویت رایگان بسیجیان عادی در کتابخانه ها، تهیه ۱۵ جهیزیه زوج های جوان بسیجی، برپایی تائتر های خیابانی، همایش های بزرگ پیاده روی بسیج، تجلیل از بسیجیان نمونه، همایش اولین بسیجی اسلام،فضا سازی گسترده شهری، همایش بزرگ تبیین بسیج در شهرک صنعتی شیراز، نشست تخصصی بررسی و تبیین سند تحول آموزش و پرورش، تریبون آزاد، تجلیل از کارگران بسیجی، جام والیبال خواهران، شروع شناسایی زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس شهر شیراز دیگر برنامه های شاخصی هستند که در دستور کار این ناحیه قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: