کد خبر: ۱۱۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
به همت روابط عمومی و سپاه ناحیه فسا
فرماندهی سپاه ناحیه فسا برنامه های هفته بسیج را در جمع اصحاب رسانه اعلام کردند .
به گزارش تنویر ، سرهنگ علیرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با محوریت برگزار هفته بسیج در ساختمان جلسات فرماندهی ناحیه فسا ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع) ، رحلت جانسوز نبی اکرم محمد مصطفی (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین از بین رفتن بخشی از اهالی غرب کشور تسلیت عرض کردند و از خداوند ممنان خواستار صبر برای بازماندگان این حادثه شدند.

وی بیان کردند : انشاا.. با یاری خداوند ، کمک دولت و مردم خدماتی را جهت آسیب دیدگان ارائه دهیم . که در همین راستا دستور سردار فرماندهی محترم سپاه استان فارس در مورد نصب چادر در میادین اصلی شهر ، بخش ها و روستا نسبت به جمع آوری کمک های مردمی  توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت شهرستان فسا صادر کردند . که در همین راستا بسیجیان شهرستان فسا دوش تا دوش و هماهنگ همراه هلال احمر و سایر نهاد ها اقدام خواهند کرد.

سرهنگ محمدی در راستای برگزاری برنامه های هفته بسیج امسال در تمام رده های مقاومت از جمله از بسیج اقشار و محلات و کانونها با 200 عنوان برنامه اصولی را در سطح شهرستان فسا پیش بینی شده و به اجرا در خواهد آمد. محوریت این برنامه های در قالب قبل از هفته بسیج و حین هفته بسیج و بعد از هفته بسیج اجرا خواهد شد .

که اهمم برنامه های  بدین شرح توضیح دادند .

 

در پایان سرهنگ محمدی از تمامی خبرنگاران حاضر در نشست خبری تشکرو قدردانی نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: