جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
به مناسبت هفته بسیج
فرمانده سپاه ناحیه خرامه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و همچنین ابراز همدردی با مردم زلزله زده غرب کشور؛ با اشاره به آغاز هفته بسیج، این هفته را گرامیداشت و به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه، علی اکبر طحان فرمانده سپاه ناحیه خرامه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و همچنین ابراز همدردی با مردم زلزله زده غرب کشور؛ با اشاره به آغاز هفته بسیج، این هفته را گرامیداشت و به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.

وی در ادامه بیان داشت: تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی در شهرستان ؛ نهضت روشنگری با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی و روحیه استکبار ستیزی ؛ طرح ویزیت رایگان ؛ تجدید میثاق با امام جمعه محترم شهرستان ؛ یادواره شهدا ؛ گلباران و عطر فشانی قبور مطهر شهدا ؛ حضور بسیجیان و حلقات صالحین در نماز جمعه ؛ اجرای میز خدمت با حضور ادارات شهرستان؛ مسابقه دوچرخه سواری ؛ اجتماع بزرگ بسيحيان شهرستان و دیدار خانواده های معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را از مهمترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

وی در پایان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، و برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

به گزارش جواددهقان
نام:
ایمیل:
* نظر: