آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
فرمانده سپاه فیروزآباد گفت: به مناسبت هفته بسیج در فیروزآباد 350 ویژه‌ برنامه با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.
شمشاد محبی صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به اهمیت بسیج اظهار داشت: بسیج 38 سال پیش بنابر فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و از ابتدای کار خود با صلابت در تمام عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته است.

 

وی افزود: بسیج با هدف دفاع از انقلاب، اسلام و امنیت کشور تشکیل شد و تا امروز با کارکرد مثبت خود الگویی برای جوامع و کشورهای دیگر شده است.

 

فرمانده سپاه فیروزآباد با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج از 29 آبان‌ماه آغاز و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد و به ‌منظور گرامیداشت این هفته 350  عنوان برنامه را پیش‌بینی کرده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه فیروزآباد با حضور نسل اول و دوم بسیج، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان ، همایش بزرگ بسیج ، اقتصاد مقاومتی و سازندگی در عرصه خدمت رسانی، گلباران قبور شهدا، اعزام تیم درمانی به مناطق محروم و شرکت بسیجیان در نماز جمعه از برنامه‌های هفته بسیج است.

 

وی بیان کرد: دیگر برنامه‌های سپاه برای هفته بسیج شامل فضاسازی شهری، برگزاری نهضت روشنگری، اعزام بسیجیان دانش آموز به مناطق عملیاتی راهیان نور، مسابقات قرآنی شجره طیبه صالحین، مراسم شب خاطره بسیج ، برگزاری همایش بسیج علمدار اقتصاد مقاومتی است.

 

فرمانده سپاه فیروزآباد ادامه داد: برگزاری همایش نخبگان بسیجی، مسابقه دومیدانی، پیاده روی بزرگ خانوادگی، سرکشی از خانواده شهدا  و برگزای مسابقات فرهنگی و علمی هم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

 

محبی اضافه کرد: هدف ما این است که امسال در هفته بسیج نگاه ویژه‌ای به مساجد داشته باشیم چون در زمان انقلاب مساجد نقش پررنگ‌تری در بین مردم داشتند اما متاسفانه امروز اینگونه نیست و از مساجد غافل شده‌ایم، بنابراین سعی ما براین است که مسجد هم محل عبادت و هم محل خدمات اجتماعی، فرهنگی و غیره باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: