جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۲۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
فرمانده حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف خبر داد.
سروان پاسدار مسلم محمدی فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) در جلسه ستاد هفته بسیج گفت:در هفته بسیج توسط بسیج اصناف ده ها برنامه اجرا می شود.

رویکرد اصلی بسیج اصناف در هفته بسیج محرومیت زدائی است.

به گزارش روابط عمومی حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله (عج) شیراز: سروان پاسدار مسلم محمدی فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) در جلسه ستاد هفته بسیج گفت:: در هفته بسیج توسط بسیج اصناف ده ها برنامه اجرا می شود.

وی با اشاره به حادثه تلخ زلزله استان کرمانشاه، اظهار کرد: جان باختن جمعی از هم وطنان عزیز و غیور غرب کشور را به همه ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنمو برای مصدومان آرزوی سلامتی دارم.

محمدی ضمن تقدیر و تشکر از اصناف و بازاریان شیراز گفت : اصناف و بازاریان در حادثه زلزه کرمانشاه همانند دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند.

وی ادامه داد: امروز اصناف و بازاریان هستند که فرماندهان جنگ اقتصادی در کشور محسوب می شوند و فعالیت و حضور موثر آنان در عرصه اقتصادی اهمیت بسیاری دارد.

فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه معنوی به آینده و توکل به خداوند متعال و تمسک به قرآن واهل بیت (علیهم السلام) در 5 آذر ماه سال 58 فرمان تشکیل نهادمردمی و انقلابی بسیج مستضعفان را صادرکردکه این نهاد اینک به درخت تنومند و شجره طیبه ای تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای شاخصه‌های مختلفی است عنوان کرد: اولین شاخصه بسیج پا در رکاب ولایت بودن است، اگر ولایتمداری را از بسیج بگیرید هیچ چیزی برای آن نمی‌ماند.

مسلم محمدی خاطرنشان کرد: حال در ایام سالروز تشکیل این شجره طیبه به فرمان عارف روشن ضمیر حضرت امام خمینی ( ره ) بر ماست تا با بزرگداشت این یوم الله ، وظیفه و رسالت خود را در شکرگزاری از این نعمت الهی به نحو شایسته به انجام برسانیم .

وی با بیان این که بسیج مظهر مردم سالاری دینی شعار محوری هفته بسیج امسال است افزود: بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی ، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور موثر داشته است.

فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز اضافه کرد: هفته بسیج امسال از 29 آبان ماه جاری آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد. 

وی افزود: برنامه های هفته بسیج با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و اتاق اصناف مرکز فارس و اتحادیه های صنف و مشارکت آحاد اصناف و بازاریان اجرا می شود.

فرمانده حوزه حضرت سید الشهداء (ع) گفت: امسال بسیج اصناف  با رویکرد محوری خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می کند.

وی اهم این برنامه ها را اجرای طرح احسان( محرومیت زدایی در 6 مدرسه شیراز) ، برگزاری ایستگاه خدماتی صلواتی در مناطق محروم، ویزیت رایگان مستضعفان بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان، اجرای طرح حبیب، اعزام زوج های بی بضاعت  به مشهد مقدس، بازدید از شیرخوارگاه حضرت ابوالفضل (ع) به همراه کمک به ایتام، فضاسازی و تبلیغات در واحد های صنفی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، برگزاری رزم شبانه  حضور در مراسم 5 آذر و... ذکر کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: