آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: : بهره گیری نیروهای مقاومت اسلامی و مدافعان حرم از" روحیه و فرهنگ بسیجی " موجب شکست گروه های تروریستی تکفیری در منطقه شد و میلیاردها دلار سرمایه گذاری استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را ناکام گذاشت.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده در حاشیه مجمع عالی بسیج فارس گردهمایی بسیجیان متخصص و انقلابی سراسر استان است، گفت: امروز یکی از مهم ترین نیازهای کشور در حوزه های فرهنگی، اجرایی و اقتصادی کار جبهه ای و متمرکز بر پایۀ میانی اصیل انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج یکی از فرصت های مناسب برای تشریح عملکرد بسیج است، گفت: بسیج محدود به یک قشر خاص نیست بلکه همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که در راستای اهداف انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت به مردم هستند در زمرۀ بسیجیان محاسبه می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه بسیج و بسیجی در بین ملت ایران محبوب هستند، گفت: «ولایتمداری و تکیه بر معنویت» شاخصه اصلی بسیجیان است و امروز شاهد به بار نشستن زحمات بسیجیان در حوزه های مختلف اجتماعی بخصوص در عرصه های محرومیت زدایی و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) هستیم.

وی اردوهای جهادی بسیج را یک فرصت باارزش برای خودسازی و معنویت افزایی دانست و افزود: حضور نوجوان و جوان بسیجی در اردوهای جهادی و آشنایی با نیازهای مناطق محروم، نسل آینده ساز کشور  را برای در دست گرفتن پُست های مدیریتی و خدمت به مردم آماده می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با تبریک شکست سنگین گروه تروریستی داعش در عرصه نظامی، گفت: بهره گیری نیروهای مقاومت اسلامی و مدافعان حرم از" روحیه و فرهنگ بسیجی " موجب شکست گروه های تروریستی تکفیری در منطقه شد و میلیاردها دلار سرمایه گذاری استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه موفقیت بسیج بخاطر اتصال آن به مقام ولایت، محبوبیت مردمی و معنویت و انگیزه الهی بسیجیان است، خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق نشان داد تفکر بسیجی پس از سی و هشت سال از تشکیل این نهاد همچنان مورد استقبال مظلومان جهان است و بهترین الگو برای همبستگی ملت های مسلمان و مقابله با استکبار جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ کردن روحیه بسیجی در جامعه ایران، گفت: تجلیل از خدمات ارزنده بسیج و معرفی نخبگان بسیجی به جامعه یکی از وظایف مهم مسئولان بسیج است و در این زمینه باید از  ظرفیت های رسانه های نوین و فضای مجازی به خوبی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: جوسازی و مذبوحانه و خبرسازی اخیر برخی کشورها بر علیه ایران و حزب الله لبنان نشاندهندۀ ترس سران این کشورها از استقبال ملت های مسلمان و مظلومان جهان از تفکر بسیجی و  الگوی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: حضور هدفمند بسیج و جوانان بسیجی در فضای مجازی علاوه بر ارتقای سلامت محتوا می تواند این عرصه را به بهترین بستر برای ترویج روحیه جهادی و بسیجی و انتقال پیام انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان تبدیل کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: