کد خبر: ۱۱۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:
تنها راه نجات کشور از مشکلات،بسیج است

کنفرانس خبری هفته بسیج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان،کنفرانس خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران شهرستان قرآنی استهبان  برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان ضمن تبریک به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان قرآنی استهبان گفت:امسال سی و هشتمین سالگرد فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس نهاد برومند و مقدس بسیج مستضعفین را در شرایطی به جشن خواهیم نشست که می بینید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت فرهنگ و گفتمان بسیجی، عمل انقلابی و جهادی در طول 4 دهه از عمر انقلاب،انقلاب اسلامی گفتمانش به خارج از مرزها صادر شده است.

 وی بیان داشت:امروز بحث مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از محرومین عالم و عمق بخشی به معارف اسلام ناب با پرچمی که امام به اهتزار درآوردند در اقصا نقاط جهان منشا حیات و امید و نشاط شده است.امروز استکبار حرفی در منطقه برای گفتن ندارد،تمامی دسیسه ها و تئوری ها و نقشه هایشان در 4 دهه از جنگ سخت و کودتاها و جنگ تحمیلی همه به شکست انجامیده است از جمله همین فتنه اخیر داعش که با اتخاذ برنامه های زشت و ددمنشانه به جان مردم افتادند و  الحمدا... بساطشان جمع شده و دیگر ظهور و بروزی در منطقه ندارند،اینها به برکت بسیج و فرهنگ بسیج است.

احمدی جابری گفت:امسال در تدوین برنامه های بسیج در طول هفته بسیج برنامه های متنوعی داریم که با هدف ترویج گفتمان انقلاب و فرهنگ بسیج و اسلام ناب در شهرستان قرآنی استهبان انجام می شود.

وی بیان داشت:شعار هفته بسیج امسال((بسیج مظهر مردم سالاری دینی)) می باشد و رویکرد اصلی ما در برنامه ها در عرصه خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:برای هفته بسیج 200 برنامه پیشنهاد و تدوین شده است و در قالب یک جلد دفترچه در شهرستان توزیع خواهد شد و که به سمع و نظر مردم خواهد رسید.اولین مساله بحث فضاسازی است. ما سعی کرده ایم جلوه شهر متفاوت تر از سال های قبل باشد معابر عمومی،پارک ها،مساجد،بقا ع متبرکه میادین شهر و  ادارات را پوشش خواهیم داد.

وی بیان داشت:در مطلع برنامه،دیدار با امام جمعه محترم شهرستان را خواهیم داشت،برنامه های خوب،شاخص ،محوری و اثر بخش در حوزه خانواده ها،دانش آموزان و دانشجویان،فرهنگیان،جوانان، اردوهای هجرت و جهادی با رویکرد محرومتی زدایی و خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه و روستائیان  برگزار خواهد شد.

وی افزود:از برنامه های شاخص دیگر هفته بسیج،بحث یادواره های شهدا است که هر چه ما داریم از صدقه سری شهدا است ما مدیون شهدا هستیم،باید فرهنگ ایثار و شهادت را که دشمن می خواهد کم رنگ کند،پررنگ کنیم،حفظ و ترویج فرهنگ شهادت از اولویت های کاری ما است.

وی گفت: از جمله برنامه های دیگر هفته بسیج،برگزاری جشن ها ی هفته بسیج در تمامی پایگاههای مقاومت،برگزاری مسابقات ورزشی و آشپزی،حضور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی مابین الصلاتین،گلباران قبور مطهر شهدا ،اعزام بزرگ کاروان راهیان نور دختر به استعداد 400 نفر به مناطق دفاع مقدس و افتتاح پایگاه های اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی در پایان گفت:ما معتقدیم تنها راه نجات کشور از همه مسائل و مشکلات،راهبرد و تفکر و گفتمان بسیج است و به فرموده مقام معظم رهبری بسیج،کلید طلایی نظام برای حل مشکلات کشور است.

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: