کد خبر: ۱۱۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
سرهنگ احمدی در دفتر امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان:
بسیجیان از پیشکسوتان حرکت پشت سر ولایت فقیه بوده اند

سرهنگ احمدی در دفتر امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان:بسیج ویژگی های منحصر به فردی دارد اما بارزترین ویژگی بسیج،باور او به نصرت الهی است.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان به مناسبت هفته بسیج،فرمانده سپاه ناحیه استهبان به همراه کارکنان و رؤسای ادارات و جمعی از بسیجیان به دیدار امام جمعه شهرستان استهبان رفتند.

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:بسیج در تمامی صحنه ها خوش درخشیده است،در دفاع مقدس و بعد از آن در تمامی عرصه ها،قابلیت های بزرگی از خود نشان داده است.

وی بیان داشت:بسیج ویژگی های منحصر به فردی داشته است که باعث پیروزی های او شده است که من سه ویژگی برجسته آن را به صورت مختصر به عرض خواهم رساند.

احمدی جابری گفت:ویژگی اول بسیج اعتقاد و باور او به یاری و نصرت الهی بوده است.بسیج توکل دارد،تلاش می کند اما نتیجه را به خداوند واگذار می کند و پیروزی را از ناحیه خداوند می داند و معتقد است ان تنصرالله ینصرکم و یثب اقدامکم.

وی بیان داشت:ویژگی دوم بسیج که باعث پیروزی او شده است ولایتمداری است،هرجا که ما پشت سر ولایت بودیم و پشت سر ولایت حرکت کردیم پیروز شدیم و بسیجیان از پیشکسوتان حرکت پشت سر ولایت فقیه بوده اند.

فرمانده سپاه استهبان افزود:ویژگی سوم و رمز پیروزی دیگر بسیج،وحدت و همدلی بوده است،بسیج همیشه در بین مردم بوده است و با اقشار و توده های مردم همدل و همراه بوده است،از زمان دفاع مقدس گرفته تا بحث سازندگی و اخیرا هم همین زلزله کرمانشاه که بسیج در کنار ارگانها و نهادهای دیگر به یاری مردم زلزله زده شتافت.

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: