آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
در هفته بسیج؛
تنویر کازرون خبر داد: پایگاه مقاومت بسیج حقوق‌دانان بخش چنارشاهیجان و کوهمره به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.
به گزارش تنویر، پایگاه مقاومت بسیج حقوقدانان بخش چنارشاهیجان و کوهمره پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان و قضات و وکلا افتتاح شد.
پایگاه مقاومت بسیج حقوق‌دانان چنارشاهیجان و کوهمره افتتاح شد

سروان پاسدار ابراهیم صادقی زاده در حاشیه افتتاح این پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک پیروزی محور مقاومت در سوریه و اشاره به اینکه ساختار بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت و سرعت نهادینه شده، اظهار کرد: هر اندازه که حلقه بسیج را تکمیل‌تر کنیم، می‌توانیم الگوی کامل‌تری را به جهان ارائه دهیم.

پایگاه مقاومت بسیج حقوق‌دانان چنارشاهیجان و کوهمره افتتاح شد

وی با بیان اینکه خلأ حضور بسیج در شرایط امروز هم به لحاظ تشکلی و هم فکری در ساختارهای تخصصی احساس می‌شود، گفت: یکی از مکان‌هایی که بسیج می‌تواند نقش موثری در ادامه راه و آرمان‌های نظام داشته باشد، حضور بسیج در دادگستری است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) قائمیه گفت: مأموریت اصلی سازمان قضایی برقراری عدالت و رسیدگی به جرایم است و یکی از اقداماتی که در راستای اجرای مأموریت اصلی آنها صورت گرفته افتتاح پایگاه بسیج حقوقدانان این سازمان است.

وی با اشاره به اهداف افتتاح پایگاه بسیج حقوقدانان اضافه کرد: بر این اساس تمام کارکنان و شاغلان دادگستری با عضویت در این پایگاه برای رسیدند.

صادقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح پایگاه بسیج حقوقدانان  شاهد افزایش فعالیت حقوقدانان فعال در این عرصه باشیم و با ارائه مشاوره حقوقی به افراد بتوانیم مشکلات آنان را در این حوزه رفع کنیم.

وی در پایان از زحمات بیشاعبه همه قضات بخش خصوصا برادر بسیجی دکتر دالکی رئیس محترم دادگستری و فرمانده پایگاه بخاطر اجرای برنامه تقدیر و تشکر به عمل آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: