آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: سپاه فجر طرح های محرومیت زدایی متنوعی در مناطق محروم پاسارگاد اجرا خواهد کرد و به درخواست مردم مومن این منطقه، بسیج سازندگی فارس ساختمان مسجد این منطقه را ترمیم خواهد کرد.

به گزارش تنویر، آئین افتتاح بیمارستان تخصصی بسیج در منطقه محروم پاسارگاد با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

وی با تشریح فعالیت های درخشان بسیج در عرصه های مختلف، گفت: مدیریت و عمل انقلابی و جهادی، کم هزینه و بی ادعا بودن و در خدمت نظام اسلامی و ملت بودن شاخصه های بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به پایان سیطره نظامی داعش در عراق و سوریه، گفت: استفاده از فرهنگ بسیجی یکی از دلایل مهم پیروزی های مردم و جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه است.

وی با بیان اینکه مردم در پناه سپاه، بسیج و سایر نیروهای مسلح در آرامش و امنیت هستند، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز دشمنان انقلاب اسلامی امنیت کشورمان را مختل می کردند.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه سپاه خودش را خادم ملت و کشور می داند، گفت: امروز سپاه و بسیج در هر عرصه ای که مورد نیاز انقلاب اسلامی باشد حاضر خواهند شد همان طور که در عرصه محرومیت زدایی پیش قراول هستند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت و شان اصلی مسئولان این است که خدمتگذار صدیق مردم باشند، گفت: بیمارستان تخصصی بسیج هدیه ای از طرف سپاه فجر استان فارس به مردم عزیز و محروم منطقه پاسارگاد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر افزود: سپاه فجر طرح های محرومیت زدایی متنوعی در مناطق محروم پاسارگاد اجرا خواهد کرد و به درخواست مردم مومن این منطقه، بسیج سازندگی فارس ساختمان مسجد این منطقه را ترمیم خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار کوشکی ادامه داد: مرحله پایش سلامت پیش از این در این منطقه محروم انجام شده است و بیماران برای ویزیت رایگان به بیمارستان تخصصی بسیج معرفی شده اند، همچنین علاوه بر حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان، بخش های دندانپزشکی و جراحی نیز به مردم محروم این منطقه خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه خواهند داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: