آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
مسئول تربیت و آموزش ناحیه عشایری استان فارس:
حجت الاسلام خادم گفت: پرداختن به موضوع حجاب و عفاف و تلاش در راستای ترویج و نهادینه‌ کردن این فرهنگ را نیازی ضروری است

به گزارش تنویر، حجت الاسلام محسن خادم در نشست روشنگری عفاف و حجاب در سالن بخشداری چنارشاهیجان که به همت حوزه بسیج عشایری امام رضا(ع) قائمیه برگزار گردیده بود، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و تجلیل از بانوان محجبه ادارات می تواند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر گذار باشد.

ترویج و نهادینه کردن عفاف و حجاب نیاز ضروری است

مسئول تربیت و آموزش ناحیه عشایری استان فارس ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با توجه به نیاز امروز جامعه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و اولویت‌های سازمان بسیج جامعه زنان دانست و افزود: در این راستا برنامه‌های مختلفی در طول سال باید تدوین و اجرا می‌شود.

حجت الاسلام خادم خارج کردن ترویج حجاب و عفاف از قالب شعار را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج جامعه زنان استان در تدوین و اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: دشمنان ما امروز با استفاده از ابزار مختلف به ویژه شبکه‌های ماهواره و رسانه‌ها افکار و ارزش‌های دینی و اسلامی مسلمانان را هدف قرار داده‌اند و باید برای مقابله با آن برنامه داشته باشیم.

وی پرداختن به موضوع حجاب و عفاف و تلاش در راستای ترویج و نهادینه‌ کردن این فرهنگ را نیازی ضروری دانست و تصریح کرد: هفته بسیج ظرفیت بسیار خوبی برای پرداختن به این مهم است.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه عشایری استان فارس خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌ آموزشی حجاب و عفاف و اجرای طرح چهره به چهره به منظور بیان تاثیرات مهم حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ امنیت روحی و روانی جامعه از اقدامات بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس است که به‌صورت مستمر در طول سال اجرا ‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: