کد خبر: ۱۱۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
فرمانده سپاه لامرد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد از برگزاری 340 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش تنویر لامرد، سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج از معجزه های فکری امام(ره) است که امروز هویتی فراتر از مرز ها و جغرافیا دارد و برای همه بحران های منطقه راه حل پیدا می کند.

وی با بیان اینکه امام(ره ) هم خود را یک بسیجی می دانست گفت: بسیجیان خط و مسیر خود را از رهبری می گیرند و با ظرفیت پوینده خود بر عبارت غیرممکن بودن خط بطلان کشیده است.

عبدالله‌زاده بسیج را نماد مردم سالاری دینی دانست و ابراز داشت: بسیج با ندای میلیونی خود برتری مردم سالاری دینی را به رخ دنیا می کشد. شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی باید تفسیر و تبعین شود چرا که نماد حضور مردم در صحنه است و امروز در اوج شکوفایی بهترین روز های خود را سپری می کند.

برگزاری 340 برنامه به مناسبت هفته بسیج در لامرد

عبدالله‌زاده از اجرای 340 برنامه خبر داد و گفت: همزمان با سی و هشتمین سالروز تاسیس و گرامیداشت هفته بسیج که از 29 آبان ماه آغاز خواهد شد با همراهی اقشار 21 گانه بسیج و با رویکرد اینکه هر رده بسیج یک برنامه فرهنگی موثر برگزار نماید تلاش خواهیم کرد با اجرای این برنامه ها قدرت بازدارنده بسیج را به نمایش بگذاریم.

وی عنوان کرد: برگزاری 18 یادواره شهدا شامل مراسم های شبی با شهدا، آبروی محله و یادواره های مختلف از جمله این برنامه ها بود. یادواره 23 شهید دهستان سیگار هم با حضور راویان و مداحان کشوری از اول آذر ماه به مدت سه روز در این دهستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اشاره به دیگر برنامه های این هفته گفت: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان، همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی، افتتاح جشنواره بزرگ ورزشی به مدت یک ماه، همایش بزرگ پیاده روی خانواده، همایش اقتدار بسیجیان، برنامه یک روز با مادران آسمانی ویژه دانش آموزان و برنامه میقات صالحین و تجمع گروه های حلقه صالحین از جمله برنامه هایی است که در بخش مرکزی و دیگر بخش های شهرستان برگزار خواهد شد.

عبدالله‌زاده ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان جهت شرکت در این برنامه های تدارک دیده شده است گفت: نمایشگاه عکس بسیج، مسابقه کتابخوانی با کتاب سلام بر ابراهیم، تجلیل از رزمندگان و بسیجیان نخبه، سرکشی به خانواده شهدا و غبار رویی تمام قبور شهدا هم از دیگر برنامه ها خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: