آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: امروز شاهد توفیقات نگرش بسیجی در کشورهایی نظیر سوریه و عراق هستیم و این نشاندهندۀ قدرت نفوذ معنوی بسیج است.
به گزارش تنویر، گردهمایی انقلابیون جوان استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و جمعی از دانشجویان بسیجی استان فارس در مرکز همایش های شهر شیراز برگزار شد.


سردار غیاثی با تبریک هفته بسیج و پیروزی های غرورآفرین جبهه مقاومت اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامیبا توجه به اهداف بلند و در راستای مسیر تکاملی که برای نظام اسلامی متصور بودند نهاد بسیج را بنیان نهادند.

وی با بیان اینکه در استان فارس ده هزار رده مقاومت بسیج داریم، گفت: بسیج مظهر " مشارکت مردمی " است و امنیت پایدار کشورمان حاصل مشارکت مردم در قالب سازمان بسیج است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بسیج پشتوانه اقتدار و عظمت کشور است، گفت: فعالیت بسیج محدود به عرصه نظامی و دفاعی نیست بلکه عرصه های علمی، فرهنگی و سازندگی را هم در بر می گیرد.

وی با اشاره به نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی از توسعه نگرش بسیجی در سایر کشورها، گفت: امروز شاهد توفیقات نگرش بسیجی در کشورهایی نظیر  سوریه و عراق هستیم و این نشاندهندۀ قدرت نفوذ معنوی بسیج است.

سردار غیاثی با بیان اینکه پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی به سیطره شجره خبیثه داعش در منطقه غرب آسیا پایان داد، گفت: شهید سردار همدانی و سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اقدامات تاثیرگذاری را در راستای سازماندهی بسیج مردمی در سوریه و عراق به انجام رساندند و پیروزی های امروز جبهه مقاومت اسلامی مرهون تلاش های همدانی ها، حجی ها و سلیمانی هاست.

وی با اشاره به استقبال مردم یمن و لبنان از تفکر بسیج، گفت: بسیج به دنبال منافع مادی نیست بلکه حضور بسیج یک حضور هدفمند و معنوی است که پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی نمونه ای از نتیجه این حضور معنوی است.


فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امروز سرزمینی در اختیار داعش نیست اما این به معنای پایان تروریست و گروه های تکفیری نیست و تا زمانی که در مبانی با آمریکا مشکل داریم همواره گروه های تروریستی پیش روی ما قرار داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه آمریکا بنا داشت داعش یک سرزمین واقعی در کنار مرزهای ایران داشته باشد، گفت: برای مقابله با چنین طرح هایی همواره باید برنامه های پیشگیرانه داشته باشیم، آمریکایی ها در حالت خوش بینانه سی سال زمان برای نابودی داعش متصور بودند اما فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس یک شکست سخت را به داعش تحمیل کردند.

سردار غیاثی با ذکر خاطره ای از دیدار گروهی از جوانان رزمنده مشهدی با امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس، گفت : ایشان فرمودند خیلی ها الان متوجه نمی شوند که در دهه های مختلف اثرات وضعی  مثبت این دفاع مقدس چه پیامدهایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز اگر در جبهه های مختلف توفیق داریم حاصل تجارب مستقیم فرماندهان نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اندیشکده های معتبرغربی در تحلیل بسیج عاجزند، گفت: اگر معادلات منطقه به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد بخاطر وجود بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب اسلامی است، گفت: هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی نابودی تفکر شیعی است و وجه مشترک گروه های تروریستی تکفیری نیز دشمنی با اهل بیت (علیهم السلام) است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه باید در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی بایستیم، گفت: ملت ایران استقلال و عزت خودش را مرهون خون شهیدان می داند و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی نیز در راستای کمرنگ کردن فرهنگ مجاهدت و شهادت در جامعه ایران است.


وی با بیان اینکه راه سعادت ملت ایران از مسیر جهاد و شهاد می گذرد، گفت: این جهاد محدود به عرصه نظامی و دفاعی نیست بلکه عرصه های علمی، فرهنگی، سازندگی و ... را هم در بر می گیرد و شرط تحقق آن هم تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ملت ایران بر عهد خود با شهدا پایبند هستند، گفت: ایران اسلامی یک قدرت واقعی در منطقه و جهان و حامی نیرومند و صادق محور مقاومت اسلامی است.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: