کد خبر: ۱۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
سردار حزنی در کازرون:
رئیس قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و مشاور فرمانده کل سپاه گفت: توجه نکردن به برطرف شدن مشکلات در روستاها و عدم رعایت عدالت در توزیع اعتبارات امروز سبب ایجاد حاشیه‌نشینی شده است.
همایش تکریم و تجلیل از شبانان و گله‌داران نمونه عشایر استان فارس امروز برای نخستین بار در فارس توسط سپاه عشایر فارس در کازرون برگزار شد.

سردار سید ضیاءالدین حزنی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این برنامه در مراکز استان‌های ایلام، کرمانشاه و خراسان جنوبی انجام شده و امروز برای نخستین بار است که در کازرون به عنوان یکی از شهرستانهای استانی برگزار می‌شود.

رئیس قرارگاه محرومیت زدایی  سپاه افزود: یکی بهترین اقشار مردم عشایر هستند و این افراد بدون جلسه و بخشنامه به خوبی اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده‌اند، عشایر امروز نقش تاثیرگذاری در تولید دارند و 35 درصد مشاغل خانگی کشور را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در ایران اسلامی گفت: در کشور تا بخواهید پروژه و پول است و این نیازمند کنار هم قرار گرفتن و کارکردن است.

حزنی با بیان اینکه تمام روستاها دارای مشکلات هستند گفت: اگر مشکلات حل شده بود امروز شاهد ایجاد حاشیه‌نشینی در کلان‌شهر ها از جمله مشهد و اهواز نداشتیم.

وی گفت: امروز باید در کشور با تعامل و همدلی به دنبال برطرف کردن مشکلات باشیم و در این راه نیز مسئولان همراه باشند.

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: سپاه از ابتدای تاسیس همراه با مردم بوده و معتقدیم، تمام ماموریت ‌ها با مردم است و راهبرد اصلی آن محرومیت‌زدایی و مردم‌داری است.

حزنی تصریح کرد: سپاه با مردم عزیز ایران است و برای آنان ساخته شده است و معتقدیم کارها باید با سرعت انجام شود و آموزش‌ها تکرار شود.

وی گفت: همچنین در ایجاد زیرساخت ‌ها در مناطق محروم روستایی باید عدالت رعایت شود و تا به امروز به این مهم به خوبی پرداخته نشده و از اعتبارات از شهرها به مناطق محروم و صعب‌العبور سرازیر شده و در این راه تمام شده است.

رئیس قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بیان کرد: امروز مشکلات عشایر در کشور هم جنس هم است و باید به صورت ریشه‌ای برطرف کردن مشکلات آنان دنبال شود.

در این مراسم از شبانکاران و گله‌داران نمونه عشایر فارس تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: