کد خبر: ۱۱۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
همایش"شکوه مقاومت"در 5 آذرماه در شهرستان قرآنی استهبان انجام شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان مراسم 5 آذرماه با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات در مصلای نماز جمعه برگزار گردید.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان که سخنران این مراسم بود گفت:بسیج مظهر خلوص،شجاعت و در صحنه بودن و مظهر بیداری و هوشیاری ملت است، بصیرت، تصمیم به موقع و مناسب از بزرگترین خصوصیات بسیج است.

وی بیان داشت:ماهیت بسیج ماهیت دفاعی است،بسیج زمانی در مقابل تهاجم گسترده دشمن بعثی می ایستد و مقاومت می کند،زمانی در برابر داعش،القاعده،طالبان،جبهه النصره و سایر گروه های تکفیری- وهابی می ایستد و دفاع می کند.

امام جمعه شهرستان استهبان گفت:بسیج در هر زمان و مکان گوش به فرمان ولایت است،منتظر دستور است،بسیج نگاه می کند ببیند امروز درخواست ولایت چیست،اگر نبود درایت بسیج در صحنه های مختلف انقلاب،اگر نبود ولایت محوری بسیجیان،قطعأ ما امروز در این نقطه نبودیم.

وی گفت:بسیج در همه اتفاقات در صحنه بوده است،از اتفاقات سال 60 توسط منافقین،تا جنگ 8 ساله تا همین فتنه اخیر داعش،که اگر بسیج و سپاه در وسط میدان نبودند این پیروزی ها به دست نمی آمد.

خاوری گفت:هدف داعش نابودی شیعه بود،داعش اعلام کرد کاری که یزید در سال 61 در کربلا کرد و مقدمه ای برای خاموشی نام دین،اسلام،شیعه و اهل بیت علیهم السلام گذاشته بود،ما آمده ایم تا آن کار نیمه تمام را تمام کنیم.

وی بیان داشت:داعش اعلام کرده بود اگر ما بر عراق مسلط شویم،با توجه به اینکه 75 درصد عراق شیعه هستند،همه را خواهیم کشت،رسما اعلام کردند هدف ما ایران است و اگر به ایران دست یابیم هیچ کس را زنده نخواهیم گذاشت،نه تنها شیعه بلکه به سنی ها و یهودی ها و مسیحی های ایران هم به جرم همکاری با ایرانیان رحم نمی کنیم.

امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان گفت:بسیج با تصمیم به موقع و با ماهیت دفاعی از دین،فرهنگ،مکتب، قرآن،اسلام،اهل بیت علیهم السلام ایستاده و در صحنه بوده و دفاع کرده است و در این زمینه همیشه موفق بوده است.

وی گفت:امروز ماهیت بسیج،همان ماهیت دفاعی است اما میدان عوض شده است،جنگ هنوز هست،داعش ها و صدام ها هنوز هستند،زیرا تا اسرائیل و آمریکا و شیطان بزرگ و اتحادیه اروپا هست جنگ هست،اما شکلش عوض شده است،امروز بزرگترین جبهه ای که در برابر بسیج قرار گرفته است جبهه فرهنگی است،امریکا 20 سال قبل اعلام کرد که جوانان ایران را در خانه هایشان خواه کشت،به دست پدر،پسر را می کشم و به دست پسر،پدر را می کشم،به دست خواهر،برادر را می کشم و به دست برادر خواهر را می کشم،گفتند چطور؟گفت با تهاجم فرهنگی،مواد مخدر،مشروبات الکلی،با تهاجمات گسترده جنگ نرم،واتساپ،تلگرام ماهواره و امثالهم،مردم ایران را به دست خودشان از بین خواهیم برد.

وی بیان داشت:دشمن می خواهد یک قتل عام فرهنگی به راه بیندازد،ما در جنگ سخت پیروزیم،اما در جنگ نرم داریم لنگ می زنیم،مقام معظم رهبری در 20 سال قبل فرمودند تهاجم فرهنگی،شبیه خون فرهنگی،غارت فرهنگی،ناتوی فرهنگی اما کسی گوش نکرد،امروز دشمن جنگ سایبری علیه ما به راه انداخته است.

خاوری گفت:امروز خطر در دستان ماست،در موبایل های هوشمند است،دشمن دارد در این فضا کار می کند و فساد و فحشا به راه می اندازد،مرکز تلگرام در روسیه است اما تعداد کاربران به نسبت جمعیت،در کشور ما بیشتر از روسیه است که باید موظب بود.

وی بیان داشت:بسیج باید اینجا به میدان بیاید،امر به معروف باید امور در فضای مجازی بیاید،امروز ماهیت دفاعی ما اینجا باید باشد.

وی گفت:حرکت هفته بسیج،یک جشن و شور و عزم و اراده سمبلیک است برای دفاع و فعالیت در تمام سال،ما امروز به شهید عزیز مدافع حرم،شهید محسن الهی می گوییم ای شهید عزیز شما وظیفه خود را آن طور که باید انجام بدهی انجام دادی،اما آیا ما به وظیفه الهی خود در قبال شهید عمل کردیم؟


نام:
ایمیل:
* نظر: