شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۹:۴۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
بمناسبت هفته بسیج جمعی از اعضای بسیج مهندسین کازرون با خانواده شهید مهندس فرخشاد دیدار و تجدید میثاق کردند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،در این مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: خانواده معظم شهدا در حقیقت پیام رسان قیام خونین شهدا هستند و این موضوع را به بهترین شکل به مردم ابلاغ کردند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون هدف از دیدار از خانواده معظم شهدا را بازسازی و نوسازی شخصیت خود و مجموعه بسیج مهندسین دانست و افزود: خانواده شهدا در واقع بستر ساز پیروزی انقلاب اسلامی هستند و موفقیت های این انقلاب را رقم زده اند.

مهندس شفیعی با بیان اینکه شهدا مایه شفاعت ما هستند و زندگی نامه و وصیت نامه شهدا بهترین الگو برای همه افراد جامعه است، تصریح کرد: شهدا در وصیت نامه خود به اطاعت از خداوند، ولایت پذیری و اطاعت از ولی فقیه سفارش کرده اند و در بررسی زندگینامه شهدای والامقام می بینیم که برخی از شهدا از شهادت خود خبر داشتند همچون شهید حججی و بوسه بر پای پدر و مادر و طلب شهادت از امام رضا(ع) نشان از خبر داشتن از شهادت این مدافع حرم است.

در ادامه برادر شهید با گرامی داشت نام و یاد شهیدان به ذکر خاطراتی کوتاه و شیرین از پرداختند و ابراز امیدواری کردند که جوانان کنونی نیز بتوانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

لازم به ذکر است شهید مهندس محمدحسن فرخشاد در جبهه شلمچه در جریان عملیات آزاد سازی کربلای 5 در دیماه سال1365 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیدار اعضای بسیج مهندسین کازرون با خانواده شهدا

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: