جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۴:۱۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

به گزارش بسیج مهندسین فارس،کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون با انتشار بیانیه‌ای با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، یاد و خاطره شهیدان بسیجی که در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس ایران جان خود را فدا کردند، را گرامی داشت.

بسم ربّ شهداء و الصدّیقین

إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ وَ أَخْبَتُوا إِلى رَبِّهِمْ أُولئِکَ أَصْحابُ الْجَنَّةِ هُمْ فیها خالِدُونَ(هود۲۳)

تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت ساز است که نقش کارآمدی بسیج و اخلاص و فداکاری‌های بسیجیان دریادل در آن می‌درخشد، حضور عاشقانه و ایثارگرانه فرزندان معنوی و انقلابی امام خمینی (ره) در طول هشت سال دفاع مقدس، نقطه اوج این درخشندگی محسوب می‌شود که دلاورمردان بسیجی با برهم زدن همه معادلات، عظیم‌ترین مقاومت و دفاع پیروزمندانه در طول تاریخ معاصر را با عزت و سربلندی برای ایران اسلامی رقم زدند. بسیج مدرسه‌ای است که هر کس به هر نحو و در هر سطح به آن بپیوندد، عمیقاً خصوصیات و رفتارهای شناخته شده‌ای را از خود بروز می‌دهد، روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی، ترجیح دادن منافع و مصالح جمعی بر مصالح فردی، توجه به زهد و خودسازی عمیق و اخلاص و فروتنی که نمونه‌های آن را جزء در سیره بزرگان و نام‌آوران فرهنگ اسلامی در هیچ نسلی نمی‌توان دید، از جمله خصوصیات پرورش‌یافتگان این مکتب است. بسیج این بازوان ولایت، که در طول حیات با برکت انقلاب همواره حضوری با صلابت و مخلصانه در برهه های دشوار داشته، بی هیچ ادعایی به دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب پرداخته است و موجبات ترقی و پیشرفت ایران عزیز را فراهم نموده است. امروز پس از چهار دهه از غرس این نهال خدایی، به برکت نفس قدسی امام راحل و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری، جوانه های این شجره تنومند انقلاب در تمامی عرصه ها به بار نشسته است. دانشمندان و جامعه مهندسین با الهام از مکتب حیات بخش کربلا، عطر و شمیم تفکر بسیجی را در کشور گسترانده اند و توانسته اند با تأسی از امام حسین (ع) دشمن را ناامید، مأیوس و گریزان و دوستان را امیدوارکنند و مرزهای علم و دانش را با وجود تمام عداوت ها و ناملایمت های دیوصفتان پلید غربی، بدرند و در تکنولوژی های روز همچون علوم هسته ای، نانوتکنولوژی و غیره به قدرتی بلامنازع تبدیل شوند. برکسی پوشیده نیست که یکی از پایه های اقتدار درون زای ملت ایران، تفکر بسیجی نشأت گرفته از ارادت و اطاعت قلبی توده های ملت ایران به ولایت مطلقه فقیه بوده و است. این تفکر باعث شده است که اکنون استکبار جهانی مجبور به تعظیم و زانو زدن در برابر ملت ایران بشود و قطع یقین تا زمانی که این تفکر حاکم است عقب نشینی در مقابل استکبار و پذیرش پیش شرط های آنان چیزی مضحک و خنده داری است.

آری، بسیج یک جریان زلال و ریشه‌دار مکتبی و انقلابی بوده و با دانش و آگاهی همه‌جانبه در صحنه‌های تکلیف و تعهد راست قامت ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم غیور و شایسته ایران در پیمایش قله‌های رفیع و افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی در حوزه فناوری‌های روزآمد و پیشرفت‌های علمی را تضمین کرده و نقش طلایی و گشایشگر خود را در هر زمان و مکان که کشور و ملت دچار چالش و تنگنا شود، ایفا خواهد کرد. با حضور بسیجیان سرافراز در سنگرهای اعتقادی، علمی، سازندگی، فرهنگی و رزمی، پرچمی که پرچمدار وادی عشق حضرت امام خمینی (ره) بر قلل رفیع کرامت و آزادگی به اهتزاز درآورده است، تحت رهبری مقام معظم رهبری برافراشته خواهد ماند تا به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) تقدیم شود. 
کانون بسیج مهندسین کازرون ضمن تبریک هفته شکوهمند بسیج به تمام آزادگان جهان و دوستداران انقلاب اسلامی، فرصت را غنیمت شمرده و اعلام بیعت مجددی با نایب بر حق امام زمان(عج) امام خامنه ای(مدظله العالی) نموده و اعلام می دارند که تا آخرین قطره های خون خود در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و مقابله با هرگونه کج روی و تحریف آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی ایستاده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: